سرویس: اجتماعی 16:30 - جمعه 20 فروردین 1395

روایت خط حزب الله از «فصل پنجم سال»!

بیست و هفتمین شماره هفته‌نامه خبری-تبیینی خط حزب‌الله با گزارشی از توصیه‌های رهبر معظم انقلاب به جامعه مومن و انقلابی برای بهره‌مندی مناسب از برکات سه ماه رجب، شعبان و رمضان با عنوان «فصل پنجم سال» منتشر شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌ خامنه‌ای، سرمقاله این هفته خط حزب‌الله نیز به موضوع بسیار پراهمیت صراحت و تأکید این روزهای رهبر انقلاب بر تبیین اصول انقلاب و امام(ره) پرداخته و راز روشنگری‌های این روزهای ایشان را با عنوان «موشک نفوذ و راز روشنگری» تبیین کرده است.

عکس ویژه این شماره نیز به تصویری کمتر دیده شده از همراهی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و شهید سپهبد صیاد شیرازی در جبهه‌های جنگ اختصاص پیدا کرده است.

در صفحه سه نشریه نیز مطالبه رهبر انقلاب از مردم و دولت در زمینه اقتصاد مقاومتی و هم چنین توسعه مجموعه‌های خودجوش فرهنگی در ستون «حزب‌الله این است» آمده است.

بیست و هفتمین شماره خط حزب الله تقدیم می‌شود به روح پرفتوح شهید بزرگوار بنت‌الهدی صدر.

nf00483585-1

نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A4 جهت مطالعه و A3 برای چاپ و تکثیر بر روی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته است و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.