سرویس: اخبار شهرستان 14:09 - پنجشنبه 19 فروردین 1395

در اعتراض به نیوجرسی سه راهی هرند- کوهپایه؛

پیگیری مسئولان هرندی تا حصول نتیجه قانونی ادامه دارد/ رونق همدلی بین شهرها، باید دنبال شود

بخشدار بخش جلگه در رابطه با اعتراض مردم هرند به نصب نیوجرسی در سه راهی هرند – کوهپایه گفت: در جلسه روز شنبه در فرمانداری اصفهان، به طرح موضوع پرداخته می شود تا بتوان نظر کارشناسی مناسبی در این خصوص اخذ گردد.

به گزارش اصفهان شرق از هرند، طی تماس های مکرر شهروندان هرندی با این رسانه، در خصوص نصب نیوجرسی در سه راهی هرند – کوهپایه و نارضایتی مردمی از این اقدام، برآن شدیم تا در این خصوص پیگیری رسانه ای خود را آغاز کنیم.

بخشدار بخش جلگه در این رابطه گفت: به گفته مسئولان راه و شهرسازی نصب این موانع به دلیل حفظ امنیت مردم و جلوگیری از خطرات برخی عبور و مرورهای خلاف جهت می باشد ولی مردم با ارائه برخی صحبت ها، نارضایتی خود از این اقدام را اعلام کردند.

ترابی با ذکر برخی دلایل مردمی در باب نارضایتی اظهار کرد: برخی از اعتراض ها به این اقدام به دلیل گرفته شدن دید جاده ورودی به هرند و همچنین افزایش بُعد فاصله برگشت به مسیر هرند است که باید نظرات کارشناسی از این اقدام، در این رابطه پیگیری شود.

وی از پیگیری در رابطه با موضوع مربوطه افزود: از طریق فرمانداری و اداره راه پیگیری لازم صورت گرفت و مقرر شد تا جلسه ای در روز شنبه مورخ 21 فروردین 95 با حضور مسئولان ذیربط برگزار شود تا بتوان نظر مناسب کارشناسی در این رابطه را اخذ کرد.

بخشدار بخش جلگه در بخش دیگر صحبت های خود با اشاره به اینکه مسئولان باید پیگیری لازم در خصوص مطالبات مردمی را مد نظر قرار دهند گفت: مسلما مسئولان در این خصوص پیگیری لازم و کافی تا حصول نتیجه را ادامه می دهند و از مردم درخواست اطمینان به پیگیری ها را داریم.

به گزارش اصفهان شرق، قطعا مردم شهر هرند همپا و همدل با مسئولان شهر و بخش بر طبق قانون، منتظر اخذ نظر کارشناسی هستند تا بتوان در این رابطه به نتیجه ای مناسب رسید. هر چند که مسئولان اداره راه و شهرسازی نیز باید با دقت عمل بیشتری اقدام به عملی کردن نظری کنند تا برخی کارکردهای مناسب زیر چتر نارضایتی مردم، محو نشود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.