سرویس: غیر تولیدی 09:30 - پنجشنبه 19 فروردین 1395

کارگردان انیمیشن‌ساز اصفهان:

ساخت نخستین انیمیشن رئال دفاع مقدس در اصفهان

کارگردان انیمیشن‌ساز اصفهانی گفت: نخستین انیمیشن رئال دفاع مقدس با عنوان”گردان تک نفره” در اصفهان توسط کارشناسان حرفه‌ای در حال ساخت است.

به گزارش اصفهان شرق؛ علیرضا فتاحی با اشاره به انیمیشن “گردان تک نفره” اظهار داشت: نویسندگی کار به عهده خودم است که در مورد شخصیت شهید عبدالرسوال زرین که به عنوان تک تیرانداز و حتی “گردان تک نفره” نیز مشهور است؛ این انیمیشن جزء نخستین انیمیشن رئال دفاع مقدس بوده زیرا سایر انیمیشن‌های دفاع مقدس در قالب‌های دیگر ساخته شد است.

وی افزود: داستان انیمیشن با استفاده از خاطرات فرزندان ایشان و همرزمان این شهید والا مقام نوشته شده و تم داستان با توجه به اینکه در ژانر دفاع مقدس است در خود درام، اکشن و طنزهای خاص خودش را دارد که جمع این‌ها سبب جذب مخاطب به ویژه نوجوانان به این شخصیت  و دفاع مقدس و هم‌چنین ارزش‌های نهفته در آن می‌شود.

کارگردان انیمیشن‌ساز اصفهانی گفت: این انیمیشن بین 15 الی 20 دقیقه است که در 3 اپیزود در حال ساخت است و نخستین اپیزود اوایل اردیبهشت ماه به پایان می‌رسد.

وی بیان کرد: این کار در یک گروه 6 نفره در حال ساخت است که همه افراد حرفه‌ای و متخصص در زمینه ساخت انیمیشن هستند.

فتاحی افزود: این انیمیشن در مرکز هنرهای( رقومی) دیجیتال اصفهان که زیر مجموعه فرهنگ بسیج بوده و این کار به سفارش آنجا در حال ساخت است.

وی با اشاره به پتانسیل اصفهان در زمینه ساخت انیمیشن‌های حرفه‌ای افزود: شهر اصفهان دارای افرادی با ذوق و با اطلاعات  و آشنا به سایر نرم‌افزارها در زمینه ساخت انیمیشن است که می‌تواند در این زمینه رشد خوبی کند منتها تنها ضعفی که وجود دارد نداشتند تجربه کاری بالا در این زمینه است.

تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.