سرویس: اجتماعی 16:28 - چهارشنبه 18 فروردین 1395

معاون فرمانده انتظامی اصفهان خبر داد

کشف ۳۵۳ کیلوگرم تریاک در اصفهان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف ۳۵۳ کیلوگرم تریاک در عملیات ۲۴ ساعت گذشته مأموران این فرماندهی و دستگیری ۹ قاچاقچی مواد مخدر خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق؛به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ جهانگیر کریمی اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان با اشرافیت بالای خود بر روی باندها و شبکه‌های قاچاق مواد افیونی از انتقال یک محموله مواد مخدر از مرزهای شرقی به‌سمت استان‌های مرکزی کشور مطلع شدند و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی بیان کرد: مأموران پس از استقرار در محور ورودی اصفهان و کنترل خودروهای عبوری، به یک دستگاه خودروی سواری سمند که در پوشش مسافرت خانوادگی وارد استان شده بود، مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: مأموران در بازرسی تخصصی از قسمت کف و صندوق‌عقب خودرو، 250 کیلوگرم تریاک کشف کردند و در این رابطه دو مرد و یک زن دستگیر شدند.

وی از کشف 103 کیلوگرم تریاک دیگر در سه عملیات جداگانه توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان و شاهین‌شهر خبر داد و اظهار داشت: در مأموریت‌های انجام‌شده، 9 نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند و دو دستگاه کامیون توقیف شد.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.