سرویس: غیر تولیدی » نقلی 13:30 - چهارشنبه 18 فروردین 1395

قاسم حدادی فر شاکی شد؛

ذوب آهن با دست خودش حاشیه را خرید

اینطور که از صحبت های دیروز حدادی فر بر می آید شکست ذوب آهن در خانه گسترش فولاد آن هم با دریافت ۴ گل اصلی ترین دلیل انتقاد کادر فنی و شاید هم مدیریت باشگاه از حدادی فر بوده که در آن بازی به مانند بقیه بازیکنان ذوب آهن در حد نام و آوازه خودش ظاهر نشد و ذوب آهن با از دست دادن برد در مقابل گسترش فولاد به نوعی شانس قهرمانی در لیگ را از دست داد.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از صاحب نیوز، تیم فوتبال ذوب‌آهن با یک برتری قاطع موفق شد از سد بنیادکار ازبکستان بگذرد و خودش را به صدر جدول گروه دوم برساند. در این شرایط شاگردان یحیی گل محمدی در دو بازی آینده خودشان که قرار است در مقابل النصر عربستان برگزار شود شانس بسیار زیادی برای گرفتن امتیازات کامل و صعود به عنوان تیم اول خواهند داشت اما عجیب‌ترین مساله‌ای که در پایان بازی دیروز فوتبال ذوب آهن را تحت تاثیر قرار داد مصاحبه عجیب قاسم حدادی فر بود که نشان می داد به شدت از کادر فنی تیمش دلخور است.

ذوب آهن

به هر حال حدادی فر در این سالها همیشه یکی از بازیکنان تاثیرگذار ذوب آهن بوده و همیشه در زمان نقل و انتقالات مشتریان بسیار زیادی را خواهان خودش می دیده است اما در روزهای بحرانی ذوب آهن در لیگ های دوازدهم و سیزدهم هم حاضر به ترک تیمش نشد تا تبدیل به یار وفادار ذوب آهن شود.

البته نباید این نکته را هم فراموش کرد که حدادی فر در این چند سال قراردادهای مالی خوبی با ذوب آهن امضا کرده و در صدر گرانقیمت ترین بازیکنان ذوب آهن ایستاده است.

اما سوال اصلی اینجاست که در این روزهای حساس ذوب آهن چه موضوعی باعث دلخوری کاپیتان دوم ذوب آهنی ها شده است. به هر حال نماینده فوتبال اصفهان در سه جبهه لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و در هر سه میدان هم شانس بسیار زیادی برای رسیدن به موفقیت نصیب ذوب آهن شده و مطمئنا کوچکترین حاشیه ای می تواند به ضرر شاگردان یحیی گل محمدی باشد که این روزها بیش از هر زمان دیگری به ارامش احتیاج دارند.

از طرف دیگر حدادی فر در لیست بازیکنان تاثیرگذار و اصلی ذوب آهن حضور دارد که در این سالها پیراهن تیم ملی را هم پوشیده و محبوب ترین بازیکن در بین هواداران ذوب آهن به حساب می آید و کوچکترین مشکلی برای او می تواند به قیمت ناکامی تیم ذوب آهن تمام شود.

البته اینطور که از صحبت های دیروز حدادی فر بر می اید شکست ذوب آهن در خانه گسترش فولاد آن هم با دریافت ۴ گل اصلی ترین دلیل انتقاد کادر فنی و شاید هم مدیریت باشگاه از حدادی فر بوده که در آن بازی به مانند بقیه بازیکنان ذوب آهن در حد نام و آوازه خودش ظاهر نشد و ذوب آهن با از دست دادن برد در مقابل گسترش فولاد به نوعی شانس قهرمانی در لیگ را از دست داد چون فقط ۶ بازی تا پایان مسابقات این فصل باقی است و همین تک امتیازات می تواند سرنوشت قهرمان فصل را تغییر دهد.

از طرف دیگر بر اساس اخبار موجود قرار بود که یحیی گل محمدی روز دوشنبه همین هفته در جلسه ای مشترک با سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن دلایل شکست تیمش در برابر گسترش فولاد را توضیح دهد و به نظر می رسد که خلاصه ای از اظهارات آذری و یحیی گل محمدی در طی این چند روز به گوش حدادی فر رسیده که او را اینطور براشفته کرده است.

به هر حال ذوب آهن در این چند سال معمولا تیم کم حاشیه ای بوده و در زمان حضور یحیی گل محمدی در تیم ذوب آهن کمتر سراغ داشته ایم که بازیکنی اینطور نارضایتی خودش را از حضور در تیم ذوب آهن اعلام کرده باشد و در فاصله کمتر از دو ماه تا پایان فصل فوتبال ایران فریاد جدایی از تیم تیم سر دهد.

این اظهارات حدادی فر بعد از بازی روز سه شنبه به صورت طبیعی توسط رسانه های ورزشی دنبال خواهد شد و همه به دنبال رمز گشایی از دلایل این اتفاق هستند و در این چند روز هم سعید آذری و هم یحیی گل محمدی باید به سوالات رسانه ها در مورد دلایل نارضایتی قاسم حدادی فر پاسخ دهند و مطمئنا این مسئله می تواند آرامش قبلی را از ذوب آهن بگیرد.

ضمن اینکه حضور یک حدادی فر دلخور و ناراحت در ترکیب ذوب آهن توانایی های فنی او را به شدت کاهش می دهد و شاید هافبک سابقا ملی پوش ذوب آهن نتواند تمام توانایی های فنی خودش را در درون زمین به نمایش بگذارد تا ذوب آهن در این شرایط با دست خودش حاشیه را به تیم تزریق کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.