سرویس: اجتماعی 13:04 - چهارشنبه 18 فروردین 1395

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:

سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان اصفهان برگزار می شود

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه، مرحله شهرستانی آن به زودی برگزار می شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از صاحب نیوز، حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ستاد برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تشکیل و برنامه ریزی های اولیه نیز برای برگزاری این رویداد بزرگ قرآنی در سطح استان صورت گرفته است.

وی در ادامه تصریح کرد: این دوره از مسابقات در رشته های؛ حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن کریم، قرائت قرآن کریم، ترتیل خوانی و معارف قرآن کریم برگزار می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه خاطر نشان کرد: همچنین امسال مقرر شده است تا در کنار مسابقات قرآن کریم مسابقات اذان، تواشیح، همخوانی، ابتهال، مدیحه سرایی و معارف قرآن کریم نیز برگزار شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری در ادامه بیان کرد: این دوره از مسابقات در ۲۴ شهرستان استان اصفهان برگزار می شود و افراد برتر به مسابقات استانی راه پیدا می کنند.

وی ادامه داد: زمان ثبت مرحله شهرستانی از ۱۵ فروردین ماه در شهرستان ها آغاز شده است و هر شهرستان بنا بر توانایی و ظرفیت خود باید این مرحله را تا قبل از مسابقات استانی که در تاریخ ۲۴ شهریور ماه می باشد اجرا و نتایج آن را به اداره کل اوقاف استان اعلام نماید.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه گفت: افراد علاقمند و داوطلبین می توانند جهت ثبت نام و شرکت در این دوره از مسابقات به نشانی www.quraniran.ir مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با ادارات اوقاف و امور خیریه در سراسر استان تماس حاصل نمایند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.