اصفهان شرق

تودیع و معارفه رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری جرقویه /تصاویر

کدخبر: 97926
1395/01/17 در ساعت 10:00

به گزارش اصفهان شرق؛ مراسم خداحافظی امین حافظی از منابع طبیعی جرقویه  و معارفه آقای شجاعی با حضور ائمه جمعه شهرهای نیک آباد و نصرآباد، بخشداران جرقویه سفلی و علیا و رئیس منابع طبیعی شهرستان اصفهان و تعدادی از مدیران و مسئولان جرقویه در محل بخشداری جرقویه سفلی برگزار شد.

در این جلسه حسن جعفری هرندی ضمن قدردانی از زحمات سه ساله امین حافظی و آرزوی توفیق در سمت جدید برای وی، برای شجاعی رئیس جدید اداره منابع طبیعی جرقویه تمنای توفیق نمود.

علیرضافرهنگ امام جمعه نصرآباد در این مراسم ضمن تشکر از اخلاق شایسته و روحیه خدمتگزاری آقای  حافظی و سرعت عمل در کار؛ با توجه به نام گذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال اقدام و عمل گفت: در حقیقت هریک از ما باید برای عملی شدن این شعار برنامه داشته باشیم . از بنده که امام جمعه هستم تا همه شما عزیزان وظیفه داریم چون ولی فقیه دستور داده اند و حرف ایشان که جانشین امام معصوم هستند، برای ما حجت است وکم ترین کوتاهی خسارت بزرگی در پی دارد.

وی در  پایان با آرزوی بهترین اوقات و بیشترین  توفیق خدمت گذاری برای آقایان حافظی و شجاعی در سمت های جدید  گفت: همه ما باید توجه داشته باشیم که  تنها چیزی که می تواند دست ما را به آخرت برساند،این است که به مردم بر اساس حفظ حرمت و شان و جایگاه آنها خدمت کنیم.

پس از آن امین حافظی که مدت سه سال در اداره منابع طبیعی جرقویه فعالیت داشته و اکنون مدیریت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فریدونشهر به وی واگذار شده است، ضمن ارائه گزارش مبسوطی از منطقه و اقدامات صورت گرفته گفت: اقدامات صورت گرفته در سایه همکاری همکارانم در واحدجرقویه، شهرستان و اداره کل منابع طبیعی و تک تک مسئولان بخش و بهره برداران بوده است.

نامبرده کلنگ زنی طرح بند خاکی نصرآباد را یکی از اقدامات ارزنده دوران مدیریت خود در جرقویه برشمرد و گفت: این پروژه با حضور استاندار محترم کلنگ زنی شد و در مدت 14 ماه بیش از 60 درصد پیشرفت داشته و امیدواریم هر چه زودتر تکمیل شود و با بازشدن درهای رحمت الهی و نزولات آسمانی و آب گیری این سد مردم منطقه از  فواید آن بهره مند شوند.

امیر محسن ولی رئیس محترم اداره منابع طبیعی شهرستان اصفهان دیگر سخنران این مراسم بود که با تشکر از حضار  به پاس حضور و قدردانی از بخشدار جرقویه سفلی به جهت میزبانی و تدارک این مراسم، به تشریح فلسفه وجودی و اهداف منابع طبیعی و آبخیزداری پرداخت و با اشاره به سخنرانی مهم مقام معظم رهبری در اواخر سال 93 و تاکید معظم له بر حفظ محیط زیست و منابع طبیعی و بهره برداری مناسب و بهینه از آنها، گفت:  از زمانی که این سخنرانی شد وظیفه ما شفاف تر و خطیر تر شد و خط مشی سازمان برنامه ریزی و جدیت بیشتری یافت.

وی درباره ملاک های انتخاب شجاعی برای مدیریت منابع طبیعی و آبخیزداری جرقویه گفت: نامبرده فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته  آبخیزداری است و حدود ده سال سابقه کار دارد و کارشناسی اداره مراتع ادارکل استان و فعالیت در منابع طبیعی استان گیلان و در این اواخر در منابع طبیعی شهرضا از سوابق اجرای وی می باشد. امیدواریم با مدیریت و درایت وی و تعامل شما دوستان مانند آقای حافظی موفق باشند.

در پایان مراسم لوح های  تقدیر و هدایای تدارک دیده شده از طرف بخشداری های جرقویه علیا و سفلی،  شورای اسلامی و شهرداری نصرآباد و نیک آباد، ادارات آموزش و پرورش جرقویه سفلی، آبفا جرقویه، گاز جرقویه و دهیاری و شورای اسلامی روستاهای پیکان و قارنه به آقای حافظی تقدیم و حکم انتصاب آقای شجاعی قرائت و تحویل و  نامبرده به صورت رسمی مسئولیت واحد منابع طبیعی و آبخیزداری منطقه جرقویه که نصف مساحت شهرستان اصفهان را دارد عهده دار شد.