اصفهان شرق

توانمندسازی کارگر ایرانی راهکار تحقق اقتصاد مقاومتی است

کدخبر: 97912
1395/01/17 در ساعت 13:30

به گزارش اصفهان شرق؛ حسین رحمانی با اشاره به موضوع «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» اظهار داشت: همان‌طور که رهبر انقلاب بر عملی‌شدن اقتصاد مقاومتی تأکید کردند تمامی مسئولان کشور به‌ویژه جامعه کار و تولید باید توجه ویژه‌ای به موضوع اقتصاد مقاومتی که با عملی‌شدن حمایت از تولید ملی محقق می‌شود؛ داشته باشند.

وی افزود: امسال باید تمامی سعی و تلاش ما در جهت تحقق فرامین رهبر انقلاب باشد تا خدمت بزرگی که نیاز است به جامعه کارگری کشور انجام شود به خوبی صورت گیرد.

دبیر جامعه اسلامی کارگران استان اصفهان با بیان اینکه عملی شدن اقتصاد مقاومتی بسیاری از مشکلات امروز جامعه را حل می‌کند، تصریح کرد: اگر در تحقق مولفه‌های مدنظر رهبر معظم انقلاب در موضوع اقتصاد مقاومتی تلاش شود کارگری بیکار نمی‌شود و اشتغال بار دیگر جان خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته به موضوع اقتصاد مقاومتی به‌خوبی توجه نشد، بیان کرد: وقتی موضوع اقتصاد مقاومتی مورد توجه قرار نگرفت و به آنچه در این زمینه به انجامش نیاز داشتیم، بی‌توجهی شد مشکلی که امروز از آن به عنوان “رکود” صحبت می‌کنیم؛ پیش آمد.

رحمانی افزود: برای حل این معضل باید تمام سعی و تلاش جامعه کار و تولید به‌ویژه کارگران ما به سمت و سویی برود که فرامین رهبر انقلاب نسبت به اقدام و عمل در زمینه اقتصاد مقاومتی محقق شود.

دبیر جامعه اسلامی کارگران استان اصفهان گفت: اگر امسال بین قوای نظام هماهنگی‌های لازم انجام شود جامعه کارگری توانمندتر می‌شود و ان‌شالله به اهداف مورد نظر در افق پیش رو دست پیدا خواهیم کرد.

تسنیم