سرویس: اجتماعی 22:07 - جمعه 15 شهریور 1392

نمازجمعه هرند

قاطعانه گوش به فرمان رهبری می دهیم

حجت الاسلام حسینی درخطبه های نمازجمعه هرندگفت: دربحث سیاست خارجه ومقابله با دشمن گوش به فرمان رهبری می دهیم.

به گزارش اصفهان شرق: حجت الاسلام سید مهدی اصل حسینی درخطبه های نمازجمعه ی شهر هرند درآستانه ی فرا رسیدن دهه ی کرامت  ومیلاد حضرت معصومه (س) به حدیثی ازپیامبراشاره و گفت: بهترین اعمال نزد ما شادکردن قلوب مومنان می باشد و ماباید به خود بنگریم که چنین هستیم یا نه!
وی افزود: یکی ازکرامات حضرت معصومه همین شادی مومنان بوده است وما باید خوشرووبا نشاط باشیم.
امام جمعه به حدیثی از امام رضا (ع) اشاره و گفت: هر فردی خواهرم معصومه را زیارت کند مرا زیارت کرده و امام جواد در جایی دیگر فرمودند: هرکس عمه ی مرا زیارت و حق او را ادا کند بهشت برای او واجب می شود.
حجت الاسلام حسینی در جمع نمازگزاران گفت: همه ی بزرگان در مواجه شدن با مشکلات به جوار حضرت معصومه پناه می بردند وبه گفته ی ملا صدرا یکی از علمای زمان در مواجه شدن با مشکلات فلسفی به حضرت معصومه متوسل می شده است. به گفته ی یکی از خادمان آن حضرت: هر زمان که به درگاه بانو (س)برای عرض ادب میرفت آیت الله مرعشی نجفی در جوار حضرت حضور داشتند.
خطبه دوم
حجت الاسلام سید مهدی اصل حسینی درخطبه های دوم نمازجمعه به سفر مقام معظم رهبری به مشهداشاره و گفت: دولت موظف است که به مسئولیت خود عمل ومی بایست به تذکرات و انتقادات و نصایح که به کار می آید عمل کند. عزل افراد که صلاحیت دارند و  به کار گیری افراد با عدم صلاحیت و شایستگی درست نیست. جهان اسلام می بایست هوشیار باشد و نباید ازمخالفان با دولت غافل باشیم.
امام جمعه به اطاعت به امر رهبری اشاره و گفت: به فکر مشکلات سوریه باشیم و از اختلافات بپرهیزیم ودربحث سیاست خارجه ومقابله با دشمن گوش به فرمان رهبری می دهیم.
درپایان خطبه ها به 20شهریور تجلیل از اماکن متبرکه و امام زادگان اشاراتی چند داشت.

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “قاطعانه گوش به فرمان رهبری می دهیم”

  1. چریغ گفت:

    سلام
    خسته نباشی، سایت خوبی داری.
    یا علی

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.