اصفهان شرق

وبگاه آمریکایی:آیت الله خامنه‌ای اوباما را مغلوب کرد

کدخبر: 97890
1395/01/17 در ساعت 09:01

به گزارش اصفهان شرق؛ خاخام «آبراهام کوپر» معاون سازمان صهیونیستی «سایمون ویزنثال» که شعباتی در آمریکا و سرزمین‌های اشغالی دارد، در یادداشتی که در وبگاه آمریکایی «تامپا تریبیون» منتشر شده است، نوشت: دستگاه قضایی آمریکا اخیرا علیه هفت هکر ایرانی که با دو شرکت این کشور به وبگاه‌هایی در آمریکا و یک سد در نیویورک حمله کرده بودند، کیفرخواست صادر کرد. کیفر خواستی که بر اساس آن این حملات نظام‌مند، بالقوه ویرانگر و گسترده توصیف شدند.

اما در نمونه‌ای دیگر دولت آمریکا به قول‌هایی که در تابستان گذشته به کنگره این کشور مبنی بر این داده بود که تنها تحریم‌های مرتبط با برنامه هسته‌ای ایران لغو می‌شوند و بقیه تحریم‌ها پابرجا می‌مانند پشت نموده و اینک بنابر گزارش‌ها دولت آمریکا این امکان را به دولت ایران می‌دهد تا به دلار آمریکا دسترسی داشته باشد.  این در حالی بود که «جک لو» معاون وزارت خزانه داری آمریکا در جولای سال 2015 در سوگند خود  شهادت داده بود که تحت هیچ شرایطی امکان دسترسی ایران به بزرگترین بازار مالی و تجاری جهان داده نشود. «آدام زوبین» رییس بخش امور تحریم وزارت خزانه داری آمریکا نیز گفته بود که ایران امکان پرداخت‌های خارجی خود را با دلار نخواهد یافت.

به گزارش فارس ، در ادامه این یادداشت آمده است: اینک حکومت روحانیون ایران بی‌تاب از سرعت لغو تحریم‌ها هستند بنابر این  تعهدهای رسمی مقام‌های دولت اوباما، شهادت‌های دروغ و وعده‌های توخالی آن‌ها در زمینه توافق هسته‌ای با ایران را باید به سطل زباله انداخت  و ‌آشکارا ما باید شاهد ثروت باد آورده‌ای برای ایران باشیم و جز گزینه نظامی دیگر موردی برای فشار بر این کشور باقی نمانده است.

در انتهای این یادداشت نویسنده با یادآوری شکست های روسای جمهور سابق آمریکا چون شکست «جیمی کارتر» در عقد قرارداد گسترده نظامی با ایران و سرنگونی شاه ایران توسط «آیت‌الله خمینی» رهبر فقید انقلاب ایران در سال 79 میلادی، ماجرای گروگان گیری و نابودی سفارتخانه این کشور در تهران نوشت: اوباما نیز توسط «آیت‌الله خامنه‌ای» رهبر ایران مغلوب شد و به نظر می‌رسد ما و متحدان خاورمیانه‌ای بهای سنگین بسیاری از این حماقت‌ها را تا عیدهای پوریم دیگر (از اعیاد دین یهود) پرداخت کنیم.

دانا