سرویس: اخبار شهرستان 23:32 - دوشنبه 16 فروردین 1395

با توجه به آمار بالای حوادث جاده ای کفران؛

پایگاه امداد جاده ای هلال احمر، نیازی که هر لحظه احساس می شود

ترافیک بسیار بالا و خطرات وآمار سوانح، مسئولان کفران را برآن داشت تا پیگیری های گسترده ی خود را برای احداث این پایگاه امداد و نجات هلال احمر ادامه دهند.

به گزارش اصفهان شرق از بن رود، ترافیک و عبور و مرور بسیار بالا و فزاینده جاده اژیه به ورزنه و ترانزیتی شدن این جاده و خطرات وآمار سوانح و تصادفات بالا و نگران کننده، مسئولان کفران را برآن داشت تا پیگیری های گسترده ی خود را برای احداث این پایگاه امداد و نجات هلال احمر ادامه دهند.

اسماعیلی دهیار کفران در مصاحبه با خبرنگار اصفهان شرق اظهار کرد: متاسفانه جاده ورزنه به اصفهان به دلیل نداشتن امکانات و همچنین مشکلات راه ها شاهد تلفات و از دست دادن شهروندان زیادی از این منطقه بوده به طوری که به طور میانگین در هر 5 کیلومتر این جاده تا اصفهان یک کفرانی جان خود را از دست داده است.

وی ادامه داد: در این راستا دو قطعه زمین و همچنین 2 ساختمان مناسب برای این امر توسط شورای اسلامی و دهیاری کفران به مسئولان پیشنهاد شده است.

اسماعیلی با اشاره به صحبت های اخیر دکتر محقق که به تازگی سرپرستی جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان را پذیرفته است، افزود: طبق گفته دکتر محقق در جلسه ای با مسئولان کفرانی اشاره شد که این موضوع را به صورت جدی پیگیری خواهد کرد و ان شاء الله به زودی با تاسیس این پایگاه، یکی از نگرانی های مردم این منطقه برطرف خواهد شد.

وی گفت: متاسفانه عوامل زیادی در تصادفات دخیل است که به عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی می توان اشاره کرد ولی در حاشیه این مساله می توان به برخی مشکلات راه ها و همچنین نبود پایگاه نزدیک به محل حادثه توجه کافی داشت و در این خصوص پیگیری های لازم به عمل آید.

گفتنی است، جوانان زیادی در راستای کمک به مصدومین به صورت داوطلبانه در پایگاه های هلال احمر حاضر می شوند و ایجاد پایگاه یکی از عوامل مهمی است که در این خصوص احساس می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.