اصفهان شرق

تاسیس کلانتری کفران در دستور کار مسئولان قرار داده شد

کدخبر: 97875
1395/01/16 در ساعت 23:24

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق، در پی بازدید فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان از بخش بن رود، موضوع تاسیس کلانتری کفران توسط دهیار کفران پیگیری گردید و سردار آقاخانی با ارائه توضیحاتی دراین باره اظهار کرد: روند و سیر قانونی مراحل تاسیس این کلانتری در یکی از بزرگترین روستاهای استان اصفهان در حال طی شدن است و با نظر مساعد مسئولین و نیز همکاری همه جانبه دهیاری کفران این خواسته محقق خواهد شد.

اسماعیلی دهیار کفران نیز درخواست تاسیس کلانتری در کفران را با اشاره به آمار جمعیت بالا و وسعت این دهستان، خواسته به حق مردم کفران دانست و تاکید کرد: دهیاری و شورای اسلامی کفران از هیچ همکاری و کمک و تلاشی جهت محقق شدن این خواسته فروگذار نخواهد بود.

دهیار کفران دراین باره افزود: تاکنون چندین مرحله مکاتبه و مذاکره ازدهیاری کفران با فرمانده نیروی انتظامی کل کشور سردار سرتیپ اشتری نیز صورت گرفته است و امید ما طی شدن روند قانونی و رسیدگی به این خواسته می باشد.

گفتنی است، پیگیری در رابطه با برخی مسائل و مشکلات از جمله تاسیس کلانتری، خانه بهداشت و مراکز درمانی که می تواند نقش بسزایی در خدمت رسانی به مردم داشته باشد، از جمله مواردی است که باید توسط مسئولان رده بالای استانی و شهرستانی در دست پیگیری قرار گیرد تا بتوان در کمک رسانی به مردم رتبه اول را از آن خود کنند.

لازم به ذکر است، نگاه پیگیرانه به مشکلات و مسائل در راستای حل آن در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام نهاده شد، مسئولان باید بیش از پیش به مردم توجه کرده و عملیاتی کردن وعده های چندین ساله در دستور کار قرار دهند.