سرویس: اجتماعی 23:24 - دوشنبه 16 فروردین 1395

با پیگیری های به عمل آمده؛

تاسیس کلانتری کفران در دستور کار مسئولان قرار داده شد

دهیار دهستان کفران گفت: تاسیس کلانتری در بزرگترین روستای بخش بن رود از جمله خواسته های به حق مردم این روستا است که امیدواریم به سرانجام برسد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق، در پی بازدید فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان از بخش بن رود، موضوع تاسیس کلانتری کفران توسط دهیار کفران پیگیری گردید و سردار آقاخانی با ارائه توضیحاتی دراین باره اظهار کرد: روند و سیر قانونی مراحل تاسیس این کلانتری در یکی از بزرگترین روستاهای استان اصفهان در حال طی شدن است و با نظر مساعد مسئولین و نیز همکاری همه جانبه دهیاری کفران این خواسته محقق خواهد شد.

اسماعیلی دهیار کفران نیز درخواست تاسیس کلانتری در کفران را با اشاره به آمار جمعیت بالا و وسعت این دهستان، خواسته به حق مردم کفران دانست و تاکید کرد: دهیاری و شورای اسلامی کفران از هیچ همکاری و کمک و تلاشی جهت محقق شدن این خواسته فروگذار نخواهد بود.

دهیار کفران دراین باره افزود: تاکنون چندین مرحله مکاتبه و مذاکره ازدهیاری کفران با فرمانده نیروی انتظامی کل کشور سردار سرتیپ اشتری نیز صورت گرفته است و امید ما طی شدن روند قانونی و رسیدگی به این خواسته می باشد.

گفتنی است، پیگیری در رابطه با برخی مسائل و مشکلات از جمله تاسیس کلانتری، خانه بهداشت و مراکز درمانی که می تواند نقش بسزایی در خدمت رسانی به مردم داشته باشد، از جمله مواردی است که باید توسط مسئولان رده بالای استانی و شهرستانی در دست پیگیری قرار گیرد تا بتوان در کمک رسانی به مردم رتبه اول را از آن خود کنند.

لازم به ذکر است، نگاه پیگیرانه به مشکلات و مسائل در راستای حل آن در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام نهاده شد، مسئولان باید بیش از پیش به مردم توجه کرده و عملیاتی کردن وعده های چندین ساله در دستور کار قرار دهند.

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “تاسیس کلانتری کفران در دستور کار مسئولان قرار داده شد”

  1. حاج ولی گفت:

    سلام
    چقدر خوش باورید
    نصرآباد پرجمعیت ترین شهر جرقویه با بیشترین وسعت و محدوده که به اذعان همه مسوولان استحقاق کلانتری را دارد چند سال است پیگیرند ولی هنوز مردمش سرخرمن وعده عمل نشده مسوولان نشسته اند. امسال سال اقدام و عمل است امیدواریم این اتفاق هم در نصرآباد و هم در کفران بیفتد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.