سرویس: اجتماعی 16:00 - یکشنبه 15 فروردین 1395

به ميزباني شهرداري محمدآباد/

اجتماع باشکوه بانوان بخش جرقويه و شهر محمدآباد/تصاویر

مديرکل سازمان تبليغات اسلامي استان اصفهان: فعاليتهاي فرهنگي شهردار توامند محمدآباد با روحيه بسيجي و انديشه ناب،بسيار چشمگير و شايسته تقدير است

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از شهرداری محمدآباد، در روز برگزاري جشن بزرگ ميلاد حضرت زهرا (س) و روز زن و تجليل از زنان فعال فرهنگي شهر محمدآباد،اين شهر به دعوت شهردار محترم محمدآباد ميربان حجت الاسلام والمسلمين اروجي مدير کل محترم سازمان تبليغات اسلامي استان اصفهان بود.
حجت الاسلام اروجي در اين جلسه با شکوه گفت: شهر محمدآباد شهر حکيمان و فرهنگيان و مردم ولايتمداريست که با تقديم 34 شهيد به انقلاب اسلامي ولايي بودن و حسيني بودن خود را به اثبات رسانده اند.
وی ادامه داد: در چند ساله اخير علاوه بر فعاليتهاي عمراني بسيار عالي عمراني که در شهر انجام شده است فعاليتهاي فرهنگي بسيار چشمگيري همچون دوره هاي مختلف فاطمه شناسي و کلاس هاي سبک زندگي اسلامي برگزار شده است که ما را دوستان در جريان اين فعاليتها قرار مي دهند و بسيار جاي تقدير از شهردار کوشا و تلاشگر و دلسوز با روحيه بسيجي است و البته ما هم تمام تلاشمان را در وسع خودمان انجام خواهيم داد تا دوره بعدي فاطمه شناسي به بهترين شکل انجام شود.
حجت الاسلام اروجي با اشاره به فاطمه شناسي به عنوان بهترين راهکار براي زندگي سعادتمند بانوان ما راه هاي فاطمه شناسي را در سه بخش براي زنان محمدآبادي مورد بررسي قرار داد.
مدير کل سازمان تبليغات اسلامي استان اصفهان در پايان از فعاليتهاي سازنده شهرداري محمدآباد به ويژه حوزه فرهنگي اجتماعي در اهميت دادن به امور بانوان در برگزاري دوره هاي فرهنگي ورزشي قرآني و آموزشي تقدير و تشکر نمود.
دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.