سرویس: اخبار شهرستان 10:22 - دوشنبه 16 فروردین 1395

با همت بسیجیان شرق اصفهان؛

فعالیت های جهادی بسیجیان شاهتوری بازهم شادی آفرید/ تصاویر

گروه جهادی منتظران ظهور تعطیلات عید نوروز ترجیح دادند و از 8فروردین ماه تا 14فروردین مشغول ساخت خانه ای در شرق اصفهان بخش جلگه شدند.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از شاهتور، گروه جهادی منتظران ظهور بازهم گرد هم آمدند و در این سال جدید که به نام اقتصاد مقاومتی اقدام عمل توسط رهبر معظم انقلاب نامگذاری گردید با فعالیت های خدا پسندانه خود اعم از فعالیت فرهنگی و آموزشی بلاخص عمرانی خانواده ای بی بضاعت و تنگ دست راکه در کمترین امکانات رفاهی زندگی می کردند خوشحال نمایند.

این گروه جهادی تعطیلات عید نوروز ترجیج دادند واز 8فروردین ماه تا 14فروردین مشغول ساخت خانه ای در شرق اصفهان بخش جلگه شدند.

فعالیتهای این گروه از ساخت حمام ،کاشی کاری آشپزخانه و سفید کاری سالن اتاقها وکف سازی باسرامیک ،لوله کشی آب سردو گرم و لوله کشی برق بوده و در روز آخر نیز منزل مذکور را و آماده به استفاده برای این خانواده نمودند.

در این گروه جهادی از کارگر و بنا و نجارو دانش آموز همه مشغول به کار بودند و فرقی نمی کرد که هر کدام داری چه موقعیت شغلی واجتماعی می باشند بلکه این هم دلی و روحیه جهادی است که باعث می شود تمام اینها شبانه روز و بدون هیچ مزد و پاداشی کار کنند و تنها پاداش خود را از خداوند بگیرند.

درضمن بازدیدهای مکرری از حوزه 3امام حسین(ع) و فرماندهی ناحیه امام علی (ع) و بسیج سازندگی ناحیه امام علی(ع) از این گروه جهادی گردیده است.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 12 13 14 15 16

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.