سرویس: غیر تولیدی 13:02 - یکشنبه 15 فروردین 1395

مسئول سینمایی حوزه هنری اصفهان مطرح کرد:

«من سالوادور نیستم» پرفروش‌ترین فیلم سینماهای اصفهان

مسئول سینمایی حوزه هنری اصفهان گفت: به ترتیب فیلم «من سالوادور نیستم»، «بادیگارد» و «ابد و یک روز» پرفروش‌ترین فیلم‌های سینماهای استان اصفهان در یک ماه اخیر بودند.

به گزارش اصفهان شرق؛ مصطفی حسینیی با اشاره به وضعیت فروش فیلم‌های درحال اکران روی پرده سینماهای استان اصفهان اظهار داشت: فروش فیلم‌های در حال اکران روی پرده‌های سینماهای استان اصفهان در ایام نوروز نسبت به ایام مشابه سال گذشته افزایش 7 برابری داشته است.

وی افزود: در سینما سپاهان شاهد فروش 130 میلیون تومانی فیلم و در کل استان نیز شاهد فروش 440 میلیون تومانی فیلم‌های در حال اکران بودیم.

مسئول سینمایی حوزه هنری اصفهان با اشاره به استقبال مردم از فیلم‌های در حال اکران در ایام نوروز تصریح کرد: به ترتیب فیلم «من سالوادور نیستم»، «بادیگارد» و «ابد و یک روز» پرفروش‌ترین فیلم‌های سینماهای استان اصفهان در یک ماه اخیر بودند.

وی با اشاره به استقبال مردم از سینما فلسطین گفت: با توجه به اینکه این سینما در تاریخ 25 فروردین به‌صورت رسمی افتتاح می‌شود اما با اکران فیلم «ابد و یک روز» شاهد استقبال بسیار پرشوری از سوی مخاطبان سینما بودیم.

حسینی با اشاره به برنامه‌های حوزه هنری برای توسعه سالن‌های و تجهیزات سینمایی در سال 95 گفت: برنامه تبدیل سینما خانواده و ساحل به پردیس سینمایی در اولویت کاری سال 95 ما قرار دارد و امیدوار هستیم در این سال شاهد افزایش 2 برابری سالن‌های سینمایی و استانداردسازی این سالن‌ها باشیم.

تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.