سرویس: سیاسی 11:17 - یکشنبه 15 فروردین 1395

سرلشکر جعفری:

خطر وجود برخی عناصر نامطلوب را در مجلس حس می کنیم

فرمانده کل سپاه با اشــاره به انتخابات مجلس شــورای اسلامی عنوان کرد: دغدغه ما همواره روی کار آمدن نمایندگان انقلابی بود که این امر تا حدودی در این مجلس محقق شد؛ البته بخشی از نمایندگان هم در این مجلس هستند که هنوز شناختی روی آنها نداریم؛ اما با وجود همین افراد هم مجلس توانسته وزن خوبی در انقلابی بودن داشته باشد؛ هرچند که باز ما خطر وجود برخی عناصر نامطلوب را هم در مجلس حس می کنیم.

به گزارش اصفهان شرق، سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه که در جمع فرماندهان و جمعی از کارکنان سپاه مستقر در تهران سخن می گفت، با اشاره به اولویت ها در راستای تداوم طرح تحول و تعالی در سپاه، اظهار داشت: امسال موضــوع امر به معروف و نهی از منکر محوریت کار قرار گرفته و در واقع این موضوع را می توان شاه کلید دست یافتن به تحول و تعالی در سپاه دانست.

وی با اشاره به دو مسئله مهم سال گذشته گفت: توافق ضعیف برجام و عواقب ناشــی از آن در سال گذشته مشاهده شد، از سویی دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری نیز انجام شد.

سرلشکر جعفری ضمن ابراز خرسندی از نتیجه انتخابات مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: هرچند دو عالم عزیز نتوانستند به این مجلس راه پیدا کنند، اما این مجلس، هم به لحاظ وزن و هم به لحاظ افرادی که به آن راه یافته اند حتی از مجلس گذشته نیز بهتر است.

وی با اشــاره به انتخابات مجلس شــورای اسلامی نیز عنوان کرد: دغدغه ما همواره روی کار آمدن نمایندگان انقلابی بود که این امر تا حدودی در این مجلس محقق شد؛ البته بخشی از نمایندگان هم در این مجلس هستند که هنوز شناختی روی آنها نداریم؛ اما با وجود همین افراد هم مجلس توانسته وزن خوبی در انقلابی بودن داشته باشد؛ هرچند که باز ما خطر وجود برخی عناصر نامطلوب را هم در مجلس حس می کنیم.

فرمانده کل سپاه در ادامه سخنان خود به سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در حرم رضوی و بحث ایشــان در زمینه تزریق افکار خاص به مردم و ایجاد یک ذهنیت در رابطه با مقابله با اســتکبار اشاره کرد و تأکید کرد: رهبر انقلاب راهبرد دشــمنان را این می دانند که آنها القا می کنند یا باید در مقابل آمریکا بایســتیم و تحت شدیدترین تحریم ها وفشارهای زیاد، فقر و تنگدستی را تحمل کنیم یا اینکه برویم با آمریکا کنار بیاییم.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی های اخیر خود خطر تزریق افکار خاصی مبنی بر وجود دوراهی باطل پذیرش تحریم های سخت و شرایط سخت اقتصادی یا کنار آمدن با استکبار را بارها یادآور شده اند.

سردار جعفری در ادامه توضیح داد: این درحالی است که راه مقابله با آمریکا در بیان رهبری در حوزه سیاسی انقلابی عمل کردن و تفکر انقلابی است و در بعد اقتصادی عمل به اقتصاد مقاومتی، یعنی هم می توان مقابل آمریکا ایستاد و هم می توان یک قدرت اقتصادی، سیاسی و تأثیرگذار بود.

وی افزود: این خطری که رهبری گوشزد می کنند باید مورد توجه قرار گیرد و نباید گذاشت نگاه و دیدگاه مردم کشورمان به سمتی که دشمن می خواهد سوق پیدا کند و تمامی دستاوردهای انقلاب در اثر همین امر از بین برود.

فرمانده کل سپاه همچنین در پایان سخنان خود گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، دوره های آموزش عقیدتی در رابطه با امر بــه معروف و نهی از منکر با تلاش همه همکاران از بعد ماه مبارک رمضان در سطح سپاه اجرا خواهد شد.

منبع: دفاع پرس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.