سرویس: غیر تولیدی 11:14 - یکشنبه 15 فروردین 1395

مأموریت ویژه وزارت ورزش به کفاشیان درباره انتخابات

وزارت ورزش به رئیس فدراسیون فوتبال دستور داده تا اساسنامه این فدراسیون را برای تصویب در هیأت دولت آماده کند.

به گزارش اصفهان شرق؛ پس از اینکه اعلام شد اساسنامه فدراسیون فوتبال مصوبه هیأت دولت را ندارد، مقرر شد تا این موضوع هرچه سریع‌تر محقق شده و اساسنامه این فدراسیون مورد تصویب هیأت دولت قرار بگیرد.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که قرار است 11 اردیبهشت‌ماه سال جاری انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار شود، اما برای برگزاری این انتخابات به گفته وزارت ورزش، اساسنامه فدراسیون، مصوبه دولت را ندارد و تا تصویبی وجود نداشته باشد، اصولاً هیچ انتخاباتی نیز نباید برگزار شود.

بر همین اساس در جلسه ای که به تازگی بین نصرالله سجادی، معاون وزارت ورزش با علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شده است، وزارت ورزش به کفاشیان مأموریت ویژه‌ای داده تا اساسنامه را برای مصوب شدن در هیأت دولت هرچه سریع‌تر آماده کند.

این در حالی است که مدت قانونی ریاست علی کفاشیان بر فدراسیون فوتبال که از سوی مجمع وی برای این سمت تا پایان اردیبهشت انتخاب شده بود، دقیقاً یک ماه و نیم دیگر به پایان می‌رسد و به نظر می‌رسد وزارت نیز با ماندن بیش از موعد قانونی کفاشیان در این سمت برای چند ماه اضافه‌تر مشکلی ندارد و در حال حاضر تنها دغدغه طرفین، تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال از سوی دولت باشد.

در نهایت اینکه به نظر می‌رسد تا مصوب نشدن اساسنامه، انتخابات فدراسیون برگزار نشده و به احتمال زیاد برای اتخاذ تصمیمات بعدی، مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال در تاریخ 11 اردیبهشت به مجمع فوق‌العاده تغییر کاربری خواهد داد.

منبع: فارس
دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.