سرویس: سیاسی » بین الملل 10:00 - یکشنبه 15 فروردین 1395

داعش هویت واقعی ابومحمد جولانی را افشا کرد+عکس

رسانه های وابسته به داعش ساعتی پیش با انتشار تصاویری از “ابومحمد الجولانی” فرمانده گروه تروریستی تکفیری القاعده هویت واقعی وی را افشا کرده اند.

به گزارش اصفهان شرق، رسانه های وابسته به داعش ساعتی پیش با انتشار تصاویری از “ابومحمد الجولانی” فرمانده گروه تروریستی تکفیری القاعده هویت واقعی وی را افشا کرده اند.
داعش هویت واقعی ابومحمد جولانی را افشا کرد+عکس
بنابر این گزارش، حسب اطلاعات منتشر شده، تصویر منتشر شده متعلق به ابومحمد جولانی رهبر شاخه سوریه شبکه تروریستی بین‌المللی القاعده بوده که در زمان حضور وی بعنوان عضو گروه “دولت اسلامی عراق” (به رهبری ابومصعب زرقاوی تروریست اردنی‌تبار) در استان الانبار عراق گرفته شده است. رسانه‌های داعش هویت واقعی رهبر القاعده سوریه را “احمد حسین علی الشرع” متولد و ساکن عربستان سعودی از پدر و مادری سوری تبار از اهالی منطقه “جولان اشغالی” (اشغال شده توسط اسراییل) عنوان کرده است.
داعش هویت واقعی ابومحمد جولانی را افشا کرد+عکس
لازم به ذکر است که دو گروه داعش و القاعده طی سالهای گذشته بر سر بیعت شکنی ابومحمد الجولانی بشدت با یکدیگر درگیر شده اند که طی آن هزاران تن از اعضای آنها در اثر آن به هلاکت رسیده اند. ابومحمد جولانی تا پیش از اعلام استقلال از داعش و استنکاف از بیعت به ابوبکر البغدادی خلیفه خودخوانده، نماینده داعش در سوریه بشمار می رفت. تا پیش از این رسانه های سوری هویت ابومحمد الجولانی را “اسامه العبسی الواحدی” متولد سال ۱۹۸۱ در شهر “الشحیل” واقع در استان دیرالزور (شرق) این کشور عنوان می کردند. وی در عراق به اتهام ارتکاب جرائم تروریستی دستگیر و به زندان افکنده شد اما در سال ۲۰۰۸ از زندان آزاد شده و به سوریه نقل مکان کرده است.
منبع: مشرق
دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.