اصفهان شرق

استقبال مسافران نوروزی و هنرمندان اصفهان از طرح‌های تشویقی خرید کتاب

کدخبر: 97482
1395/01/14 در ساعت 15:32

به گزارش اصفهان شرق؛ حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی  با اشاره به استقبال صورت گرفته از طرح‌های تشویقی خرید کتاب در این شهر و اقدامات انجام شده در این زمینه اظهار داشت: براساس صحبت‌های صورت گرفته از سوی این اداره‌کل با اتحادیه ناشران اصفهان، همزمان با ایام نوروز بن‌هایی آماده شده و برای مسافران نوروزی در کتابخانه‌ها، تالار فرشچیان و دیگر مکان‌ها بن‌ها پخش شد.

وی با بیان اینکه هدف اصلی طرح، افزایش سرانه مطالعه در جامعه به شمار می‌رفت، افزود: مسافران نوروزی با دریافت این بن‌ها می‌توانستند کتاب را با تخفیف 20 درصدی خریداری کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان تصریح کرد: همچنین بن‌های ویژه برخی هنرمندان و خانواده‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در اختیار آنها قرار گرفت و دارندگان این بن‌ها کتاب‌ها را با تخفیف 40 درصدی خریداری می‌کنند.

وی ادامه داد: 20 درصد از این رقم را اتحادیه ناشران پرداخت کرده و 20 درصد دیگر آن نیز از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در قالب هدیه نوروزی به کارمندان خود و هنرمندان پرداخت شد.

حجت‌الاسلام ارزانی تصریح کرد: مسافران نوروزی و هنرمندان اصفهان از طرح‌های تشویقی خرید کتاب در این شهر به میزان قابل توجهی استقبال کردند و امیدوار هستیم که این طرح‌ها در ماه‌های آینده هم تداوم داشته باشد.

وی به اجرای طرح تبلیغی “هدیه کتاب” اشاره کرد و افزود: به هر حال، اگر کتاب و کتابخوانی به عنوان یکی از سنت‌های مهم در سطح جامعه توسعه پیدا کند، بسیاری از مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی در این زمینه کاهش جدی خواهد داشت و با توجه به این موضوع، طرح تبلیغی “هدیه کتاب” یکی از ویژه‌برنامه‌های مهم ما در نوروز به شمار می‌رفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان با اشاره به فعالیت‌های اجرایی در زمینه شادسازی شهر اصفهان در ایام نوروز افزود: برگزاری برنامه‌های مختلف در مکان‌هایی مثل میدان امام و پل خواجو نیز یکی از فعالیت‌های ما در ایام نوروز به شمار می‌رفت که در این برنامه ت

تسنیم