سرویس: اجتماعی 15:32 - شنبه 14 فروردین 1395

مدیرکل ارشاد اصفهان:

استقبال مسافران نوروزی و هنرمندان اصفهان از طرح‌های تشویقی خرید کتاب

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان گفت: مسافران نوروزی و هنرمندان اصفهان از طرح‌های تشویقی خرید کتاب در این شهر به میزان قابل توجهی استقبال کردند.

به گزارش اصفهان شرق؛ حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی  با اشاره به استقبال صورت گرفته از طرح‌های تشویقی خرید کتاب در این شهر و اقدامات انجام شده در این زمینه اظهار داشت: براساس صحبت‌های صورت گرفته از سوی این اداره‌کل با اتحادیه ناشران اصفهان، همزمان با ایام نوروز بن‌هایی آماده شده و برای مسافران نوروزی در کتابخانه‌ها، تالار فرشچیان و دیگر مکان‌ها بن‌ها پخش شد.

وی با بیان اینکه هدف اصلی طرح، افزایش سرانه مطالعه در جامعه به شمار می‌رفت، افزود: مسافران نوروزی با دریافت این بن‌ها می‌توانستند کتاب را با تخفیف 20 درصدی خریداری کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان تصریح کرد: همچنین بن‌های ویژه برخی هنرمندان و خانواده‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در اختیار آنها قرار گرفت و دارندگان این بن‌ها کتاب‌ها را با تخفیف 40 درصدی خریداری می‌کنند.

وی ادامه داد: 20 درصد از این رقم را اتحادیه ناشران پرداخت کرده و 20 درصد دیگر آن نیز از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در قالب هدیه نوروزی به کارمندان خود و هنرمندان پرداخت شد.

حجت‌الاسلام ارزانی تصریح کرد: مسافران نوروزی و هنرمندان اصفهان از طرح‌های تشویقی خرید کتاب در این شهر به میزان قابل توجهی استقبال کردند و امیدوار هستیم که این طرح‌ها در ماه‌های آینده هم تداوم داشته باشد.

وی به اجرای طرح تبلیغی “هدیه کتاب” اشاره کرد و افزود: به هر حال، اگر کتاب و کتابخوانی به عنوان یکی از سنت‌های مهم در سطح جامعه توسعه پیدا کند، بسیاری از مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی در این زمینه کاهش جدی خواهد داشت و با توجه به این موضوع، طرح تبلیغی “هدیه کتاب” یکی از ویژه‌برنامه‌های مهم ما در نوروز به شمار می‌رفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان با اشاره به فعالیت‌های اجرایی در زمینه شادسازی شهر اصفهان در ایام نوروز افزود: برگزاری برنامه‌های مختلف در مکان‌هایی مثل میدان امام و پل خواجو نیز یکی از فعالیت‌های ما در ایام نوروز به شمار می‌رفت که در این برنامه ت

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.