سرویس: اجتماعی 10:02 - شنبه 14 فروردین 1395

دبیر ستاد راهیان نور استان اصفهان:

اعزام ۴۰ هزار زائر اصفهانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

دبیر ستاد راهیان نور سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: ۴۰ هزار زائر اصفهانی از ۱۵ اسفندماه لغایت ۱۵ فروردین‌ماه برای زیارت مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش اصفهان شرق، میثم رضوان‌پور با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور در 4 بخش دانش‌آموزی، دانشجویی، نخبگانی و عموم مردم اظهار داشت: سهم استان اصفهان در بزرگ‌ترین عملیات فرهنگی کشور در سال 1394 و ابتدای سال 1395 حدود 100 هزار زائر است که بیش از 16 هزار نفر از این تعداد به اردوهای راهیان نور غرب کشور و سایر زائران به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی افزود: 40 هزار زائر اصفهانی از 15 اسفندماه سال گذشته لغایت 15 فروردین‌ماه سال جاری برای بازدید از مناطق عملیاتی، یادمان‌ها و زیارتگاه‌های جنوب کشور اعزام شدند.

دبیر ستاد راهیان نور سپاه صاحب‌الزمان(عج) با بیان اینکه هر کاروان به مدت 2 روز از مناطق عملیاتی بازدید می‌کنند، تصریح کرد: سفر زائران به مدت 4 روز و با اتوبوس‌های شرکت مسافربری بین‌المللی «جوان سیر ایثار» انجام شده است و زائران در 4 اردوگاه شهید باکری خرمشهر، شهید حیدری دارخوین، شهید مسعودیان اهواز و شهدای مدافع حرم شهر شوش اسکان داده شدند.

وی با اشاره به اعزام روحانی و راوی با کاروان‌های اعزامی گفت: امسال سعی شده است که تمامی اتوبوس‌ها روحانی و راوی زائران را همراهی کنند و از روایان با سابقه جهت روایت دسته‌جمعی در یادمان‌ها استفاده شده است.

رضوان‌پور افزود: در اردوگاه‌های استان اصفهان نیز از روایانی که دوران دفاع مقدس را تجربه کرده‌اند استفاده شده است و درباره مناطق عملیاتی، خاطرات، مسئله نفوذ، ولایت فقیه و مسائلی که به عنوان دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب مطرح است توسط راویان صحبت شده است.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی متنوع برای زائران بیان کرد: هزار نفر از زائران اصفهانی در دعای ندبه سراسری در مناطق عملیاتی شرکت کردند، همچنین انواع مسابقات فرهنگی برای زائران اجرا شده است.

تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.