سرویس: اجتماعی 17:00 - جمعه 13 فروردین 1395

تعیین تکلیف میوه‌های قاچاق در روزهای آینده

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران با بیان اینکه تکلیف میوه‌های باقیمانده قاچاق در روزهای آتی انجام می‌گیرد،گفت: مراجع ذیصلاح تا دوشنبه بررسی‌های نهایی پرونده میوه‌های قاچاق که مقداری امحاء شده بود را اعلام و احکام را صادر می‌کند.

به گزارش اصفهان شرق؛ علی‌اکبر پوراحمد نژاد  اظهار داشت:چندی قبل مقداری میوه قاچاق کشف شد که مقدار 27 تن آن با نظر وزارت جهاد کشاورزی و حکم قضایی امحاءشد و بررسی بر روی مقدار باقیمانده آن نیز انجام گرفت که قرار است تعیین تکلیف نهایی این میوه‌های قاچاق به همراه کشفیات ایام عید تا روز دوشنبه اعلام شود که ما نیز بنابر نظر قانون رفتار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در ایام نوروز نیز گشت‌ها و تیم‌ها به طور کامل فعال بودند و بیشترین کشفیات نیز در زمینه میوه و پوشاک بود و هیچگونه تعطیلی در زمینه بررسی و بازرسی نسبت به میوه‌های قاچاق وجود نداشت.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران خاطرنشان کرد: بخشی از این کشفیات در ایام تعطیلات نوروز به سبب همکاری مردم آگاه انجام گرفت چرا که آنها با اطلاع رسانی به موقع بازرسان را در جریان میوه‌های قاچاق قرار می‌دادند و بدین ترتیب نیز مقادیر قابل توجهی کشف و ضبط شد.

پوراحمد نژاد درباره برنامه‌های دستگاه متبوعش برای سال جدید نیز گفت: برخورد با قاچاقچیان اولویت برنامه‌های ما قرار دارد و با هیچ‌کدام از مجرمان که به قاچاق کالا مبادرت کنند شوخی و تعلل نخواهیم داشت .

دانا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.