سرویس: اقتصادی 10:38 - جمعه 13 فروردین 1395

رئیس کمیته آب اتاق بازرگانی اصفهان تأکید کرد

لزوم توجه بیشتر به حوزه آب‌ریز زاینده‌رود

رئیس کمیته آب اتاق بازرگانی اصفهان گفت: برای برطرف شدن مشکلات زاینده‌رود نیاز است توجه بیشتری به حوزه آب‌ریز این رودخانه شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ سید رسول رنجبران امروز اظهار کرد: برای برطرف شدن مشکلات زاینده‌رود نیاز است توجه بیشتری به حوزه آبریز این رودخانه شود.

وی ادامه داد: نیاز است همان‌گونه که توجه زیادی به دریاچه ارومیه و یا تالاب‌های دیگر می‌شود، به مشکلات زاینده‌رود و تالاب گاوخونی نیز توجه بیشتری شود تا مشکلات برطرف شود.

رئیس کمیته آب اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد: خشکی زاینده‌رود می‌تواند تهدیدی برای آثار تاریخی نیز باشد این در حالی است که این آثار متعلق به بشریت است و اگر در راستای حفظ این آثار تلاش نکنیم به آیندگان ظلم کرده‌ایم.

وی عنوان کرد: بدون تردید استان اصفهان در زمینه صنعت گردشگری دارای ظرفیت‌های زیادی بوده و نیاز است در ارتباط با این صنعت بیش از پیش به جلو حرکت کنیم که در این صورت کمک زیادی به اقتصاد استان خواهد شد.

رنجبران بیان کرد: استان اصفهان با دارا بودن ظرفیت‌های فراوان اقتصادی نیازمند جذب سرمایه‌گذارانی است که به کمک اقتصاد استان بیایند، شاید یکی از دلایلی که باعث شده نرخ بیکاری در استان از متوسط کشور بالاتر باشد، میزان سرمایه‌گذاری پایین در انواع پروژه‌های اصفهان است که البته امیدواریم در این زمینه در سال 95 شاهد وقوع اتفاقات خوبی در سطح استان باشیم.

 

فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.