سرویس: اخبار شهرستان 20:00 - پنجشنبه 12 فروردین 1395

تحقق شعار اقدام و عمل در اولین روزهای سال 95 در شرق اصفهان؛

کارگاه تولیدی پوشاک یاس در نصرآباد افتتاح شد/ گامی به سوی خودکفایی

در سالروز ولادت با سعادت ام ابیها(س)، کارگاه تولیدی پوشاک یاس در شهر نصرآباد افتتاح شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ تحقق شعار اقدام و عمل در اولین روزهای سال 95 در شرق اصفهان را با افتتاح کارگاه تولیدی پوشاک یاس در شهر نصرآباد شاید بتوان پیدا کرد. در سالروز ولادت با سعادت ام ابیها(س)، کارگاه تولیدی پوشاک یاس در شهر نصرآباد افتتاح شد.

این کارگاه که با پیگیری های مستمر امام جمعه نصرآباد و همکاری خیریه حضرت صاحب الزمان(عج) این شهر راه اندازی شده است، رئیس کمیسیون اجتماعی و اقتصادی بانوان اتاق بازرگانی استان اصفهان افتتاح و فعالیت رسمی خود را آغاز نمود.

کارگاه تولیدی یاس در حال حاضر برای 12 نفر از بانوان شهر نصرآباد اشتغال ایجاد نموده و در صورت تأمین امکانات از جمله افزایش تعداد چرخ های خیاطی امکان مشغول شدن تعداد افراد دیگری نیز فراهم می شود.

بازاریابی و فروش محصولات یکی از دغدغه های اصلی متولیان و فعالان این کارگاه تولیدی است که خانم اخوان نسب قول مشاوره، آموزش و بازاریابی محصولات تولیدی را به مسئولان این واحد تولیدی داد.

همچنین این کارگاه تولیدی که در راستای ایجاد اشتغال برای خانواده های نیازمند، با پیگیری امام جمعه نصرآباد و مساعدت چند تن از خیرین راه اندازی شد، امکان تولید انواع پوشاک از جمله لباس فرم برای کارمندان ادارات، کارگران و همچنین لباس دانش آموزان مدارس، نیروهای مسلح و…. و همچنین تهیه پرچم را دارد.

امام جمعه نصرآباد پس از افتتاح این واحد تولید پوشاک گفت: افتتاح این کارگاه در ایّام تعطیلات نوروزی و اولین روزهای سال عینیت بخشیدن به شعار سال و تحقق اقدام و عمل در راستای اجرای فرامین مقام عظمای ولایت است، و ما معطل پایان یافتن تعطیلات و حضور همه مدیران و مسئولان نشدیم و کار را در سالروز ولادت با سعادت حضرت زهراسلام الله علیها(س) شروع کردیم تا نشان دهیم که مسوولان اگر بخواهند می توانند حرف را به عمل تبدیل کنند و چرخ اقتصاد را به حرکت درآورند و تعطیلات نیز مانع کار نخواهد بود.
در جریان این افتتاحیه سه تن از اعضای شورای اسلامی شهر نصرآباد، فرمانده کلانتری و یکی از اعضای هیات مدیره شرکت قارچ یکتای سپاهان حضور داشتند.

خانم اخوان نسب پس از افتتاح این واحد تولیدی در جشن باشکوه میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها در جمع بانوان شهر نصرآباد سخنرانی نمود و با حضور در جوار تربت پاک دو شهید گمنام و بازدید از نمایشگاه عشایری نصرآباد به سفر خود به این شهر عشایری پایان داد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.