سرویس: غیر تولیدی » نقلی 14:55 - پنجشنبه 12 فروردین 1395

دبیر ستاد راهیان نور استان اصفهان:

اعزام نخبگان مردمی به اردوهای راهیان نور/اردوگاه‌های راهیان نور اصفهان، میزبان ۱۰۰ نفر از زائران خارجی

دبیر ستاد راهیان نور سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به اعزام نخبگان اقشار مختلف مردم به اردوهای راهیان نور جنوب کشور گفت: نخبگان اقشار مختلف جامعه برای نخستین بار به صورت ویژه به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

به گزارش اصفهان شرق؛ میثم رضوان‌پور با بیان اینکه اعزام نخبگان اقشار مختلف مردم به اردوهای راهیان نور جنوب کشور اظهار داشت: نخبگان اقشار مختلف جامعه با همکاری اقشار مختلف بسیج همچون بسیج ورزشکاران، هنرمندان و غیره برای نخستین بار به صورت کاروان‌های مجزا و قشری به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

وی افزود: اعزام نخبگان قشرهای مختلف مردم به اردوهای راهیان نور تجربه بسیار خوبی بود و اثرگذاری بسیار بالایی داشت، این اعزام‌ها مورد استقبال بسیار خوب اقشار مختلف قرار گرفت.

دبیر ستاد راهیان نور سپاه صاحب‌الزمان(عج) بیان کرد: همچنین اردوگاه‌های استان اصفهان در مناطق عملیاتی جنوب کشور پذیرای بیش از 100 نفر از زائران خارجی از کشوهای مختلف آفریقایی، آسیای شرقی، آسیای میانه و حتی اروپا بود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین امسال یک اتوبوس از جانبازان نابینا و یک اتوبوس از جانبازان قطع نخاعی به صورت ویژه و با امکانات ویژه برای زیارت مناطق عملیاتی و یادمان‌های جنوب کشور اعزام شدند که اثرگذاری بسیاری داشت.

رضوان‌پور به برنامه‌های فرهنگی اجرا شده برای اقشار مختلف اشاره کرد و گفت: در این اعزام‌ها، برنامه‌های خاص متناسب با نخبگان اقشار برنامه‌ریزی شد که اعزام راویان و روحانیون خاص برای کاروان‌های اقشار و  ارائه بسته‌های فرهنگی ویژه از جمله این برنامه‌ها است.

وی با بیان اینکه کیفیت برگزاری اردوهای راهیان نور استان اصفهان افزایش یافته است، تصریح کرد: امسال خوشبختانه هیچ حادثه‌ای نداشته‌ایم و استان اصفهان از نظر کیفیت اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی، تبلیغی، فضاسازی اردوگاه‌ها و کیفیت ارائه خدمات بسیار خوب عمل کرده است.

دبیر ستاد راهیان نور استان اصفهان بیان کرد: استان اصفهان در جلسه قرارگاه مرکزی راهیان نور تنها استانی که به عنوان استان برتر به ارائه گزارشی از عملکرد خود در برگزاری اردوهای راهیان نور در ماه‌های اخیر پرداخت.

تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.