سرویس: اخبار شهرستان 21:47 - سه شنبه 10 فروردین 1395

در پی قصه پرتکرار حادثه در جاده ورزنه؛

خطر از بیخ گوش مسافران نوروزی گذشت/ مسئولان بیش از این دست روی دست نگذارند!

ظهر امروز در مسیر جاده ورزنه به حسن آباد واقع در سه راه تپه های ماسه ای حادثه بسیار خطرناک رخ داد و خطر از بیخ گوش راننده سواری پژو 405 گذشت.

به گزارش اصفهان شرق از ورزنه، ظهر امروز در مسیر ورزنه به حسن آباد تصادفی دیگر رخ داد که با وجود وارد شدن خسارات بسیار، خطر جانی در پی نداشت ولی باید دانست که در این مسیر تا کنون بارها با تصادفات و خسارات مالی و جانی فراوانی از شهروندان شهر ورزنه همراه بوده است و همچنین سال گذشته در همین مسیر تصادفی برای مسافران نوروزی رخ داد.

ظهر امروز مسافران نوروزی که با یک دستگاه سواری پژو 405 از طرف حسن آباد به طرف شهر ورزنه درحال حرکت بود و یک دستگاه سواری نیسان قشقایی که از طرف ورزنه به شهر حسن آباد این مسیر را طی می کرد؛ در سه راه تپه های ماسه ای با هم برخورد کردند که متاسفا راننده سواری پژو 405 و یکی از سرنشینهای آن دچار جراحات شدیدی شده و با حضور به موقع اورژانس 115 و پلیس راهور به بیمارستان اصفهان انتقال داده شدند.

IMG_1895 IMG_1892

سروان نیکبخت پلیس راهور شهر ورزنه علت حادثه را بی احتیاطی و انحراف به چپ از جانب راننده سواری نیسان قشقایی دانست.

خوشبختانه این حادثه به جز دو مجروح هیچ گونه تلفات جانی در بر نداشت ولی خسارتی بالغ بر15میلیون تومان بر هر دو خودرو وارد گردید.
لیکن وقوع این گونه تصادفات بارها در مسیر های شرق اصفهان بخصوص مسیر ورزنه به حسن آباد به علت کم عرض بودن جاده اتفاق افتاده است و می طلبد مسئولان محلی با شناسایی نقاط حادثه خیز و ارجاع به مسئولان رده بالا، گامی عملیاتی برای مردم بردارند.

لازم به ذکر است، وقوع حوادث پی در پی این مسیر گواه این نکته است که مسئولان راه و شهرسازی استان برای کاهش و جلوگیری از تصادفات مشابه اقدامات اساسی و لازم را به عمل آورند تا خدایی نکرده شاهد تلفات جانی و عزادار شدن شهروندی دیگر نباشیم.

******************************

مروری به سال گذشته و تاکید چند باره!!!!!

این خبر از عید 94 است/ مسئولان بخوانند….

ظهر امروز در مسیر ورزنه به حسن آباد در چهارراه امام زاده میرزین العابدین شهر ورزنه در تصادف سواری پیکان و سواری پژو۴۰۵ دو نفر از سرنشینان سواری پیکان دچار جراحت شدیدی از ناحیه کمر و پا شدند که با حضور به موقع اورژانس ۱۱۵ و اورژانس هوایی سریعا به بیمارستان الزهرای اصفهان انتقال داده شدند.
سروان غلامی کارشناس تصادفات راهنمایی ورانندگی راهور علت حادثه را بی احتیاطی وعدم رعایت حق تقدم و انحراف به چپ از اصلی به فرعی از سوی سواری پیکان دانست.
دراین حادثه خسارتی بالغ ۸میلیون تومان برهر دو سواری وارد گردید.
لازم به ذکر است سواری پیکان از مسافران نوروزی شهر تودشک وسواری پژو۴۰۵ از مسافران نوروزی شهر اراک بودند که برای تفریح وگردشگری به شهر ورزنه آمده بودند که متاسفا دچارحادثه شدند.
تا امروز متاسفانه در این مسیر چندین تصادف شدید صورت گرفته که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از هم وطنان شده است و مسئولین مربوطه باید پیگیریهای لازم را جهت اصلاح جاده و ایجاد فلکه یا … انجام دهند تا دوباره شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

******************************

تشکر از مسئولان که نوروز را برای خدمت به مردم بیدار بودند

در پایان نیز از زحمات اورژانس 115 شهر ورزنه سروان نیکبخت و همکاران خود در کلانتری 45 ورزنه و همچنین از سروان قاسمی پلیس راهور از پلیس راه 105 شهرستان نایین –اصفهان که در تعطیلات نوروز در مسیر ورزنه به حسن آباد به علت ترافیک جاده حضور دارند و مسئولیت خود را به خوبی انجام میدهند تقدیر و تشکر فراوان نمود.

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “خطر از بیخ گوش مسافران نوروزی گذشت/ مسئولان بیش از این دست روی دست نگذارند!”

  1. آشنایی از نگین شرق اصفهان گفت:

    اقای ماشاءالله شفیعی چند روز پیش هشدار داده بودند که این جاده حادثه خیز است فردا روز 13بدر پر تردد ترین محور کشور است که سمت غروب جاده یکطرفه میشود

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.