سرویس: اجتماعی 12:40 - سه شنبه 10 فروردین 1395

بصورت شبانه روزی و در پیشخوان های شهرنت بانک شهر:

دریافت کارت هدیه به مناسبت روز زن همراه با جوایز ارزنده

رئیس منطقه سه بانک شهر کشور از فراهم شدن امکان دریافت کارت هدیه به مناسبت فرارسیدن روز زن در پیشخوان های شهرنت بانک شهر با امکان شرکت در قرعه کشی خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از مرکز ارتباطات و روبط عمومی منطقه سه کشور، حسن خدابنده شهرکی با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن به بانوان میهن اسلامی اظهار داشت: بانک شهر در راستای تسهیل در ارائه خدمات بانکی به شهروندان، صدور کارت هدیه با طرح ومتن دلخواه را از طریق پیشخوان¬های شهرنت از جمله خدمات خود قرار داده است و از این رو به مناسبت روز زن نیز برنامه ویژه ای تدارک دیده است.

خدابنده، رئیس منطقه 3 بانک شهر که شامل استانهای یزد، اصفهان و چهارمحال بختیاری می باشد گفت: مشتریان محترم می توانند همزمان با این روز عزیز با مراجعه به پیشخوان های شهرنت در تمام ساعات شبانه روزکارت هدیه با هر نوع طرح و متن دلخواه را تهیه و آن را به عزیزان خود هدیه کنند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: با دریافت کارت هدیه از پیشخوان های شهرنت شهروندان می توانند در قرعه کشی که همزمان با اعیاد شعبانیه برگزار خواهد شد نیز شرکت و از جوایز نقدی و غیرنقدی بانک شهر بهره مند شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.