سرویس: اخبار شهرستان » اژیه 23:26 - پنجشنبه 14 شهریور 1392

مراسم تودیع و معارفه در کلانتری 31 شهر اژیه

مراسم تودیع سروان دهقانی و معارفه ی سروان علیرضا ناظمی به سمت مسئولیت کلانتری 31 شهر اژیه برگزارشد.

علیرضا حسینی بخشدار جلگه  در گفتگو با محمودی هرندی خبرنگار اصفهان شرق  گفت :


نعمت امنیت و سلامتی دو نعمت الهی است که در سایه ی آن ، جامعه در سلامت کامل بسر می برد و در نبود هر یک جامعه به تدریج فرومی پاشد و از بین می رود لذا علیرغم مشکلات متعدد در بیش از سه دهه عمر انقلاب اسلامی ، امنیت در کشور ما  برقرار بوده و ما این امنیت و نعمت الهی را مرهون خون شهدای انقلاب و شهدای جنگ تحمیلی می دانیم  و با حراست از انقلاب و دستاوردها و ارزش های والای انقلاب ، از مقام شامخ شهداء تجلیل و قدردانی می کنیم .


در ادامه جلسه سرهنگ پاسدار حسن یاردوستی فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت :

امنیتی که حاکم بر کشور ایران اسلامی است ، نتیجه ی رشادت ها و ایثار و از خودگذشتگی نیروهای مخلص انقلاب است که شهادت را انتخاب کردند تا آسایش و امنیت را به جامعه ی ما هدیه کنند لذا در هر جلسه ای که نام شهداء برده نشود ، آن جلسه بی روح و عاری از معنویت است .

فرمانده ی انتظامی درقسمت دیگری از سخنان خود گفت :
رفتار ، گفتار و عمل شهداء باید سرمشق زندگی ما قرار گیرد تا در هر لباس و مکانی که هستیم خود را سرباز وفاداربه اسلام و انقلاب بدانیم و خدمت به خلق خدا را تنها برای رضایت معبود بخواهیم و رضایت خالق جهان هستی را جلب کنیم تا سعادتمند شویم .

درپایان از خدمات سروان محمد حسن  دهقانی تجلیل و قدردانی شد و حکم انتصاب سروان علیرضا  ناظمی قرائت شد . برای هر دو عزیز آرزوی صحت و سلامتی و توفیق خدمتگزاری از خداوند متعال خواهانیم .

یک نظر در مورد “مراسم تودیع و معارفه در کلانتری 31 شهر اژیه”

  1. محمد محمودی هرندی گفت:

    لطفا جلسه ی تحلیف بخش جلگه استفاده شود

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.