سرویس: اجتماعی 09:30 - سه شنبه 10 فروردین 1395

سرلشکر جعفری در دیدار با آیت‌الله قربانی:

شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع انقلاب اسلامی هستند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع انقلاب اسلامی هستند که در کیلومترها دورتر از مرز جمهوری اسلامی جانفشانی کردند.

به گزارش اصفهان شرق؛ سرلشکر محمدعلی جعفری امشب در بیت آیت الله قربانی که با حضور سردار عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان و جمعی از خانواده‌های شهدا همراه بود، اظهار داشت: همه شهدای انقلاب اسلامی از یک نورانیت، معنویت و برکت برخوردارند وهمه باید به شهدا به‌خصوص شهدای مدافع حرم افتخار کنیم.

وی با بیان اینکه یک تفاوت بین شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم وجود دارد، افزود: شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع انقلاب اسلامی هستند که در کیلومترها دورتر از مرز جمهوری اسلامی جانفشانی کردند و حماسه آفریدند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه دو عنصر وابسته به هم هستند، تصریح کرد: هر یک از این دو آسیب ببیند دیگری نیز آسیب می‌بیند.

سرلشکر جعفری با ابراز اینکه یمن و عراق به‌علت شیعیان زیاد و با حمایت‌های فکری جمهوری اسلامی وضعیت نسبتاً مناسبتری دارند، اظهار کرد: در سوریه به‌علت کم بودن شیعه وضعیت مناسب نیست و گناه مردم سوریه این است که مقابل استکبار جهانی و اسرائیل ایستاده‌اند.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان مدافع حرم از یک بصیرت بیشتر نسبت به رزمندگان دوران دفاع مقدس برخوردارند، گفت: رزمندگان مدافع حرم عمق انقلاب اسلامی را درک می‌کنند و از حریم ولایت و حرم اهل بیت(ع) دفاع می‌کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعلام “همه ما مدیون خون شهدا هستیم” خاطرنشان کرد: اقتدار نظام و هرآنچه داریم از خون شهدا است و ان‌شاءالله بتوانیم قدردان شهدا و خانواده‌های آنها باشیم.

تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.