سرویس: اجتماعی 16:06 - دوشنبه 09 فروردین 1395

هشدار پلیس:

جاده ها لغزنده است؛ تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ فراموش نشود

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور نیروی انتظامی به رانندگان توصیه کرد با توجه به لغزندگی سطح جاده ها بویژه در محورهای کوهستانی لازم است خودروی خود را به تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ مجهز کنند.

به گزارش اصفهان شرق؛ سرهنگ نادر رحمانی افزود: سطح راه ها در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، ایلام، قزوین، گیلان، لرستان، همدان، تهران، هراز و مازندران لغزنده است.

وی اضافه کرد: لازم است با پیش بینی صورت گرفته و ادامه بارش برف و باران تا پایان هفته و احتمال کاهش دما در محورهای کوهستانی ، رانندگان به تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ برای بازگشت مجهز باشند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور نیروی انتظامی تاکید کرد: همچنین رانندگان باید سرعت وسیله نقلیه خود را کاهش داده با چراغ روشن حرکت کرده و کمرند ایمنی تمام سرنشینان خودرو بسته باشد.

سرهنگ رحمانی همچنین از بازگشایی جاده چالوس در ساعت 9 صبح امروز خبر داد و گفت: این محور از ساعت سه صبح روز گذشته به دلیل یک فقره تصادف خسارتی چند وسیله ای و ریزش کوه در محور کندوان مسدود شده بود که اکنون بازگشایی شده و ترافیک در این محدوده نیمه سنگین است.

به گفته این مقام انتظامی، ترافیک در سایر محورها روان گزارش شده است.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی با شماره تلفن 88255555(10 خط) و 120 بطور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است.

همچنین در سایت www.rahvar120.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.

منبع:‌ایرنا

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.