سرویس: دین و اندیشه 16:41 - یکشنبه 08 فروردین 1395

چگونه خارج از نوبت خادم افتخاری مسجد مقدس جمکران شوید؟

مسجد مقدس جمکران در ایام نوروز امکانی را فراهم کرده که طی آن می‌توان خارج از نوبت خادم افتخاری این مکان مقدس شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از مرکز خبر روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، کتابخانه و مرکز اسناد مسجد مقدس جمکران برنامه‌های ویژه‌ای در قالب طرح ربیع الانام برای زائران، نمازگزاران و مسافرانی که تا پایان تعطیلات نوروزی به این مکان مقدس مشرف می‌شوند تدارک دیده است.

در یکی از این برنامه‌ها، زائران و مسافران نوروزی می‌توانند با مراجعه به بخش کتابخانه و مرکز اسناد مسجد مقدس جمکران که در ورودی باب المعصومه(درب شماره 2)، روبه‌روی سقاخانه در انتهای شبستان کربلا واقع شده، کتاب کوچه‌های آدینه را تهیه کرده و به مسابقه 20 سوالی آن که پیرامون مهدویت است پاسخ دهند.

افرادی که به تمام پرسش‌های این مسابقه به صورت صحیح پاسخ دهند در قرعه‌کشی شرکت داده می‌شوند.

در این مسابقه به 14 نفر از آقایان و 14 نفر از بانوان حکم خادم افتخاری مسجد مقدس جمکران اهداء خواهد شد.

همچنین این برندگان به همراه 28 نفر دیگر که مجددا برای آنها قرعه‌کشی انجام می‌شود تابلوی نفیس مسجد مقدس جمکران را دریافت خواهند کرد.

کتاب مهدوی کوچه‌های آدینه در نوبت اول 4 هزار جلد به چاپ رسید که به دلیل استقبال چشمگیر زائران و مسافران مسجد مقدس جمکران، کتابخانه و مرکز اسناد این مکان مقدس برای چاپ دوم اقدام کرده است.

کتابخانه عمومی و مرکز اسناد مسجد مقدس جمکران در ایام نوروز از ساعت 7 صبح الی 22 پذیرای زائران، نمازگزاران و مسافران است اما در سایر روزهای سال از ساعت 7 صبح الی 14:30 فعالیت خواهد داشت که البته در روزهای سه‌شنبه و پنج‌شنبه تا ساعت 22 ارائه خدمت می‌کند.

لازم به ذکر است، راه‌اندازی غرفه کتاب کودک و نوجوان، دلنوشته تقدیم به آستان مقدس امام زمان(عجل الله تعالی فرجه)، کارشناسی کتب مهدوی، پاسخ به سوالات و شبهات و … نیز جزء فعالیت‌های طرح ربیع‌الانام کتابخانه و مرکز اسناد مسجد مقدس جمکران است.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.