اصفهان شرق

تشییع پیکر شهید خلبان دکتر حجت الله خرم دشتی در تودشک چویه/ اطلاع رسانی

کدخبر: 96543
1395/01/08 در ساعت 16:27

به گزارش اصفهان شرق، پل شهادت اصلی ترین وسیله رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه درخشان برای همیشه جاویدان باقی می مانند و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای گذاشته و ثبات و استمرار خط سرخ حسین (ع) را با خون خود تضمین نمودند و راه شجاعت را به ما آموختند.

بار دیگر یکی از مردان الهی و هم تبار عاشورائیان به فیض عظیم شهادت نائل آمد و روح پاکش با ارواح شهیدان والامقام خصوصاً حضرت آقا سید  الشهداء(ع) در ملکوت اعلی ماوی گزید و از روزی الهی بهره مند گردید.

استاد تمام کاپیتان شهید حجت الله خرم دشتی فرزند پاک تودشک چویه در حادثه سقوط بالگرد اورژانس شیراز در حین ماموریت به خیل شهدا پیوست. وی از نیروی هوایی سپاه شیراز بوده و روحیه شهادت در وی از ابتدای ورود به سپاه وجود داشت.

وداع با پیکر پاک استاد تمام خلبان شهید  حجت الله خرمدشتی روز دوشنبه مورخ95/1/9 بعد از نماز مغرب و عشا واقع در مسجد جامع صدیقه کبری سلام الله علیها تودشکچویه برپا می شود.

همچنین تشییع پیکر پاک شهید بزرگوار روزسه شنبه مورخ95/1/10ساعت 9 از درب منزل پدری ایشان واقع در بلوار امام حسین به سمت گلزار شهدای محله تودشکچویه برگزار خواهد شد.

از مردم بخش کوهپایه و شرق اصفهان دعوت می شود در این مراسم معنوی حضور به هم رسانند.
photo_2016-03-27_21-57-21
8787878787