سرویس: اجتماعی 09:01 - یکشنبه 08 فروردین 1395

استاندار اصفهان خبر داد:

بازدید ۶۵۰ هزار نفراز مراکز تفریحی و میراثی اصفهان

استاندار اصفهان بیان اینکه آمار بازدیدکنندگان از مراکز تفریحی و میراثی اصفهان که به صورت تهیه بلیت انجام شده است به ۶۵۰ هزار نفر رسیده است، گفت: این افزایش ۱۰۰ درصدی ناشی از تجربیات سال گذشته با تلفیق خلاقیت و نوآوری است.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از صاحب نیوز، رسول زرگرپور در دیدار نوروزی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان، ضمن تقدیر از فعالیت‌های شهرداری اصفهان در ایام نوروز، اظهار داشت: سال ۹۴ با تمام سختی‌ها و شیرین‌های آن به پایان رسید و در کل سال سختی برای استان و کشور بود.

 افزایش ۱۰۰ درصدی بازدیدکنندگان از اماکن تفریحی ـ میراثی اصفهان

وی با بیان اینکه نرخ تورم و بیکاری در استان اصفهان از متوسط کشور بالاتر است، اظهار داشت: استانی که صنعتی‌ترین استان کشور است در رونق اقتصادی بالاترین جایگاه و در رکود نیز بالاترین مشکلات را دارد و اولویت اول استان در سال ۹۵ حل مشکلات اقتصادی خواهد بود.

استاندار اصفهان به انتخابات ۷ اسفندماه اشاره کرد و گفت: با عنایت به الطاف امام زمان (عج) و رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و اقدامات دولت تدبیر و امید انتخابات بدون کوچک‌ترین مشکل امنیتی برگزار شد و یکی از سالم‌ترین انتخابات در استان شکل گرفت.

وی فرجام برجام را از اتفاقات شیرین سال ۹۴ خواند و گفت: رئیس‌جمهور سال ۹۵ را سال خروج از رکود و ورود به رونق اقتصادی برشمرده است که امیدواریم با همت همهٔ مدیران و مسئولان کشور این مهم تحقق یابد.

زرگرپور به تردد مسافران در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: تاکنون ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تردد از محورهای مواصلاتی استان اصفهان صورت گرفته است و یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار نفر اقامت نیز در اصفهان صورت پذیرفته است.

وی با بیان اینکه آمار بازدیدکنندگان از مراکز تفریحی و میراثی اصفهان که به صورت تهیه بلیت انجام شده است به ۶۵۰ هزار نفر رسیده است، گفت: این افزایش صد درصدی ناشی از تجربیات سال گذشته با تلفیق خلاقیت و نوآوری است.

زرگرپور به اقدامات خوب شهرداری در ایام نوروز اشاره کرد و افزود: در بازدید از مراکز خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی مشکلات معدودی مشاهده شد که بخشی از این مشکلات مرتفع شد و امیدوارم در سال آینده برای مرتفع کردن مشکلات موجود چاره‌اندیشی شود.

این مسئول، ترافیک مرکز شهر، تهیه مایحتاج مسافران از جمله نان و … را از نمونه این مشکلات برشمرد و اظهار امیدواری کرد که با برنامه‌ریزی مناسب در سال‌های آتی این مشکلات برطرف شود.

استاندار اصفهان ضمن قدردانی از فعالیت‌های خوبی که در خصوص پارکینگ وسایل نقلیه در سطح شهر صورت گرفته است، افزود: با پیشرفته‌تر شدن مدیریت شهری، فعالیت‌ها منظم‌تر پیش می‌رود که جا دارد از تلاش‌های همه همکاران برای ارتقای مدیریت شهری تشکر کنم و امیدوارم که در سال ۹۵ با جدیت بیشتر اقدامات مناسب‌تری صورت گیرد.

زرگرپور با بیان اینکه فعالیت‌های جدید شهرداری در سطح شهر چشمگیر و مورد توجه مردم و مسافران بوده است، افزود: بسیاری از این اقدامات از جمله افتتاح آکواریوم، نورپردازی‌ها و نصب المان‌ها در یک ماه پایان سال ۹۴ صورت گرفته است و بسیاری از آن‌ها برای اولین با در سطح کشور اجرایی شده است.

وی با اشاره به اینکه فضای خوبی در مدیریت شهری ایجاد شده است، افزود: هماهنگی شهردار و اعضای شورای شهر در توسعه و ارتقای مدیریت شهری بسیار حائز اهمیت است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.