اصفهان شرق

دولت مردم را سرگرم حل برجام کرد/ اتکا به تولید داخلی و سرمایه ملی از راهکارهای سیاست اقتصاد مقاومتی است

کدخبر: 96453
1395/01/07 در ساعت 18:08

به گزارش اصفهان شرق؛ نادر قاضی پور با اشاره به راهکارهای عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی با توجه به نام گذاری سال 95 به «اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل»، اظهار کرد:مقام معطم رهبری برای هر موضوع و معضل در جامعه راهکار و راه علاجی برای درمان مشکلات دارند و نقشه راه مشخص می کنند.

وی با تاکید براینکه ایران اسلامی هیچ نیازی به آمریکا ندارد،  تصریح کرد: از ۲۸مرداد سال ۴۲تا قبل از انقلاب اسلامی کشور نسبت به دهه های مشابه گذشته خود بیشتر تحت امر آمریکایی ها بود.

رییس فراکسیون کارگری مجلس با اشاره به اینکه آمریکا شیطان بزرگ است و امام راحل به حق این نامگذاری تاریخی را انجام دادند، اضافه کرد: شیطان بزرگ  در تاریخ ایران هزاران جوان و چهره های برجسته  ایرانی را در صحنه هایی مانند ترور و جنگ سخت مانند دفاع مقدس به خاک و خون کشید.

قاضی پور با بیان اینکه حمله به هواپیمای مسافربری و حادثه طبس نیز از رخداد های تاریخ ایران اسلامی است که به دست آمریکایی ها آلوده بوده است با ذکر راهکارهای رونق اقتصاد بر مدار اقتصاد مقاومتی، ابراز کرد: اتکا به تولید داخلی و سرمایه ملی از محتویات درونی سیاست  اقتصاد مقاومتی به شمار می رود.

رییس فراکسیون کارگری مجلس با تأکید براینکه دولت مردم را سرگرم حل برجام کرد، تصریح کرد: متاسفانه در این فضا شاهد رکود اقتصادی و جریان های مخربی مانند قاچاق کالا و واردات بی رویه کالاهای مشابه تولید داخلی بودیم.

وی آذربایجان غربی را استانی  آسیب دیده از اجرای این سیاست ها و بی توجهی به سیاست اقتصاد مقاومتی با افت شاخص درآمد ملی و اشتغال با کسب رتبه پایین معرفی کرد و افزود: اجرای این سیاست ها به مردم ضربات جدی وارد کرده است.

قاضی پور با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در راستای امتداد خط اقتدار ایران اسلامی و حل معضلات داخلی کشور و حتی جهان اسلام اعتماد راسخ و محکم به خصوص در بحث رفع مشکلات اقتصادی کشور به اجرای اقتصاد مقاومتی دارد، بیان کرد: بیکاری فساد به همراه دارد و اشتغال و رونق تولید رفاه و امنیت را به همراه دارد.

رییس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی در بیان راهکار های اجرای اقتصاد مقاومتی در تعریف نقش مجلس، خاطر نشان کرد: مجلس باید قوانین زاید را کنار بگذار و قوانینی برمدار اقتصاد مقاومتی وضع کند و دولت مردان واردات بی رویه را باید کنار بگذارند و صادرات را تشویق کند.

دانا