اصفهان شرق

باران بهاری سه روز میهمان نصف جهان است

کدخبر: 96437
1395/01/07 در ساعت 11:30

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از صاحب نیوز، رییس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه از عصر روز شنبه با ورود سامانه بارش زا به استان شاهد بارش های رگباری در بیشتر بخش های استان هستیم افزود: این سامانه از سمت غرب وارد استان می شود و در روزهای یک شنبه، دوشنبه و سه شنبه بخش های زیادی از استان و مرکز شهر اصفهان را با بارش های بهاری طراوت می بخشد.

حسن خدابخش با اشاره به این موضوع که بارش های باران در فصل های سرد سال برای اصفهان چندان مناسب نبود یاد آور شد: در فصل بهار بارش های پراکنده زیادی برای استان پیش بینی می شود.

به گفته وی، با ورود این سامانه بیشترین بارش باران را در غرب استان شاهد هستیم اما به دلیل طولانی بودن مدت زمان ماندن این توده در آسمان استان قسمت های مختلف از این نعمت الهی هرچند به صورت مختصر بهره مند می شوند.

بارش های بهاره از نعمت های الهی است که باعث می شود شهروناان و مسافران نوروز را با طراوت و زیبایی بیشتری به تماشا بنشینند.
در حال حاضر با گذشت هفت روز از سال نو دو سامانه بارش زا وارد استان شده و به این واسطه مردم باران های پراکنده را در شهر و قسمت های مختلف استان شاهد بوده اند.