سرویس: اجتماعی 16:06 - جمعه 06 فروردین 1395

وزیر دفاع خبر داد

تسریع تکمیل ایستگاه متروی میدان انقلاب اصفهان با کمک وزارت دفاع

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: با توجه به اینکه روند پیشروی ایستگاه متروی انقلاب اصفهان با تاخیر همراه بوده است، وزارت دفاع جهت تسریع تکمیل این ایستگاه وارد عمل می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی ستاد هماهنگی سفر شهر اصفهان، سردار سرتیپ حسین دهقان ظهر امروز از ایستگاه متروی میدان انقلاب اصفهان بازدید کرد.

وی در این بازدید درباره میزان پیشروی پروژه در زمان بندی مقرر گفت: پروژه ایستگاه میدان انقلاب اصفهان با تاخیر همراه بوده است و این درحالی است که این ایستگاه مهمترین ایستگاه متروی اصفهان محسوب می‌شود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: این پروژه جهت اتصال به سایر ایستگاه‌ها نیاز به تسریع کار دارد که وزارت دفاع در این زمینه با شهرداری اصفهان وارد عمل شده است.

وی افزود: این پروژه سخت‌ترین کارها به لحاظ خدماتی و مهندسی را به صورت موازی و همزمان با سایر پروژه‌های مترو مدیریت می‌کند اما اقدامات جانبی کار پیچیده است و باید با تسریع و در زمان بندی مقرر اجرا شود.

سردار دهقان تاکید کرد: با توجه به تاخیر در اجرای پروژه باید شیفت کاری در این مجموعه افزایش پیدا کند تا بتوان در زمان مقرر آن را تحویل داد.

وی در مورد تعهد وزارت دفاع در جهت تسریع تکمیل ایستگاه متروی میدان انقلاب گفت: با جدیت وارد عمل می‌شویم و موانعی که سبب تاخیر در تعهدات می‌شود را بر می‌داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.