سرویس: اجتماعی 13:00 - جمعه 06 فروردین 1395

سومین جشنواره شعر محلی و موسیقی سنتی در حسن آباد جرقویه/ تصاویر

سومین جشنواره شعر محلی و موسیقی سنتی در سالن دبیرستان نوردانش شهر حسن آباد با همکاری محفل ادبی جسن آباد و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از جرقویه علیا، سومین جشنواره شعر محلی و موسیقی سنتی با شرکت با شکوه مردم شهر حسن آباد و روستاهای مجاور در سالن دبیرستان نور دانش شهر حسن آباد با همکاری محفل ادبی جسن آباد و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شد.

در این جشنواره شاعران به قرائت اشعار خود در قالب مثنوی، غزل، قصیده و داستان کوتاه و … به زبان محلی پرداختند و گروه موسیقی سنتی هم از دهستان رامشه به اجرای موسیقی سنتی پرداخت که مورد استقبال حضار قرار گرفت.

 

 

همچنین بخوانید:

2 نظر در مورد “سومین جشنواره شعر محلی و موسیقی سنتی در حسن آباد جرقویه/ تصاویر”

  1. نالشناس گفت:

    با سلام حيف اين گويش زيباي محلي كه دارد كم كم از خانواده هاي شهر حسن اباد كمرنگ مي شود و پدران و مادران به بچه هاي خود آموزش نمي دهند و فارسي صحبت كردن را ياد بچه ها ياد داده اند فارسي ياد گرفتن را در مدارس مي آموزند پس وظيفه خانواده ها است كه اين زيان را كه زماني زبان رايج مردم اصفهان بوده به بچه هاي خود ياد بدهيم و بهتر از آن زباني است كه امام علي (ع) با اين زبان سخت گفته در كتاب منتهي الامال لفظ اروت ابي وسو صححبت شده باز هم بايد افرادي در حسن اباد جمع شوند و نسبت به نشر اين زبان اقدام نمايند .

  2. خدوم گفت:

    چرا نظراتی که به ضرر شما است تایید نمیشه

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.