سرویس: غیر تولیدی 09:30 - جمعه 06 فروردین 1395

عزت‌الله ضرغامی:

سینمای ایران محافظ می‌خواهد/ حاج حیدر سینمای ایران، ابراهیم حاتمی کیا است

رئیس سابق رسانه ملی اظهار داشت: ساخت ده‌ها فیلم ضعیف، بی‌محتوا و مغایر با شئون ملت بزرگ ایران، نشان داد که سینمای ایران محافظ می‌خواهد، آن هم از جنس حاج حیدر.

به گزارش اصفهان شرق؛ عزت الله ضرغامی رئیس سابق رسانه ملی در صفحه شخصی اینستاگرامش درباره آخرین اثر سینمایی ابراهیم حاتمی کیا نوشت:  در این شب ها، فیلم سینمایی “بادیگارد” را در سینما استقلال دیدم و از آقای حاتمی کیا تشکر کردم. مدتی قبل پست “حفاظت” را در صفحه ی اینستاگرام گذاشته و مدعی شده بودم که امروز خطر ترور سیاسیون و مسئولان اجرائی کشور موضوعیت ندارد و خوب است آنان، تشریفات حفاظتی را کنار بگذارند و قدری به میان مردم بیایند. با موارد خاص و استثنائی هم کاری ندارم.
این نظریه، دستمایه ی فیلمی خوش ساخت قرار گرفته و در کنار آن به نیروهای فداکار، گمنام و وفادار به انقلاب هم ادای دین شده است.

13941119000314_PhotoL

آسیب شناسی فیلم، از روابط سازمانی درون سپاه پاسداران و ایضا سیستم اجرائی و مدیریتی کشور دقیق است و می تواند آغاز یک تحول برای جلوگیری از سرخوردگی نیروهای با انگیزه و ارزشی در کشور باشد.
عاشقانه های فیلم، پاک و باورپذیر است. سکانس تونل، اوج این قدرتمندی در خلق روابط زیبای عاطفی و انسانی است.
ساخت ده ها فیلم ضعیف، بی محتوا و مغایر با شئون ملت بزرگ ایران، نشان داد که سینمای ایران محافظ می خواهد ! آن هم از جنس حاج حیدر !
امروز، حاج حیدر سینمای ایران، ابراهیم حاتمی کیاست. استاد حاتمی کیا !

 

فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.