سرویس: غیر تولیدی 10:02 - جمعه 06 فروردین 1395

ورزشکارانی که مسیر را اشتباه طی کردند

تجربه تلخ ورزش اصفهان از تبعه شدن دو ورزشکار

ورزش اصفهان در سال گذشته تبعه شدن دو ورزشکارش را پشت سر گذاشت تا از این لحاظ تجربه تلخی را سپری کند.

به گزارش اصفهان شرق؛ ماه‌های ابتدایی سال 94 خبر تبعه شدن میلاد بیگی انتشار یافت و در ماه‌های پایانی سال نیز نوبت به ایمان جمالی رسید که در این خبر اشاره‌ای به این موضوع خواهیم داشت.

 میلاد بیگی: روزهای ابتدایی سال گذشته بود که خبر تبعه شدن میلاد بیگی ملی‌پوش انتشار پیدا کرد تا یکی از آینده‌دارترین ورزشکاران استان گام در مسیر اشتباهی بگذارد.

میلاد بیگی برای شرکت در مسابقات جهانی روسیه، به تیم ملی تکواندو بزرگ‌سالان ایران راه یافت و پس از مدتی اردوی تیم ملی را به بهانه مصدومیت ترک کرد اما به‌یک‌باره خبر رسید که با تغییر تابعیت خود به تیم ملی آذربایجان رفته تا برای کشوری غیر از ایران مبارزه کند.

بیگی در این مدت که برای آذریابجانی‌ها به میدان رفته است، قهرمان المپیک اروپایی‌ها شد و توانست در آخرین مرحله کسب سهمیه انتخابی قاره اروپا نیز به سهمیه المپیک دست پیدا کند.

ایمان جمالی: ملی‌پوش اصفهانی و سابق هندبال ایران که در تیم هندبال سپاهان مطرح شد. در سال 2012 و با پیوستن به تیم وزپرم مجارستان نخستین لژیونر هندبال ایران در اروپا لقب گرفت.

جمالی سال 93 اقدام به دریافت گذرنامه مجارستانی کرد و در نهایت نیز پس از سه سال و چند ماه دوری از تیم ملی ایران، رسماً به عضویت تیم ملی هندبال مجارستان درآمد که این اقدام وی انتقاد زیادی را به همراه داشت.

این بازیکن اصفهانی طی سال‌های گذشته به بهانه‌های مختلف از همراهی تیم ملی ایران امتناع کرده بود و در نهایت نیز مشخص شد که وی تصمیم نهایی را گرفته است.

 

فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.