سرویس: اجتماعی 12:30 - پنجشنبه 05 فروردین 1395

معاون شهردار اصفهان:

مسافران نوروزی رایگان به شهربازی رویاها می‌روند/ اعزام میهمانان به تورهای رایگان گردشگری

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به تسهیلات در نظر گرفته شده برای حضور مسافران نوروزی در شهر بازی رویاها، گفت: اتوبوس‌های رایگان برای انتقال مسافران نوروزی به شهر بازی رویاها درنظر گرفته شده‌اند.

به گزارش اصفهان شرق؛ علیرضا صلواتی با اشاره به تسهیلاتی که از سوی شهرداری اصفهان در اختیار مسافران نوروزی قرار داده شده است، اظهار داشت: تسهیلات خوبی برای گردشگران و مسافران نوروزی به منظور توسعه گردشگری در ایام نوروز در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه برای مسافران نوروزی در کمپ باغ فدک اتوبوس گردشگری مهیا شده که مسافران را به تورهای گردشگری یک روزه اعزام می‌کند، افزود: در میدان بزرگمهر نیز اتوبوس رایگان برای انتقال مسافران به شهربازی شهر رویاها در نظر گرفته شده است.

وی همچنین با اشاره به راه اندازی جایگاه‌‌های سوخت تک پمپ در اصفهان گفت: راه اندازی جایگاه‌های سوخت کوچک در نقاط مختلف شهر سبب شده تا ترافیک روان‌تری در شهر داشته باشیم و مسافران برای سوختگیری با مشکل روبرو نشوند.

صلواتی اظهار داشت: امسال در مجموع نسبت به سال گذشته وضعیت ترافیکی خوب و روانی را در سطح شهر شاهد هستیم که به دلیل نظارت‌ها و آموزش‌هایی بوده که در این راستا انجام شده است، برای کمک به ادامه این روند و به دلیل اینکه مسافران نوروزی از مسیرهای جایگزین آگاهی ندارند از شهروندان اصفهانی تقاضا می‌کنیم در این ایام تا جایی که امکان دارد از مسیرهای اصلی شهر تردد نکنند.

وی با اشاره به تعطیلی متروی اصفهان افزود: در حال حاضر مترو اصفهان به دلیلی تعطیلی ادارات، دانشگاه‌ها و مدارس و نیز تست‌های داخلی آن و راه اندازی برخی دستگاه‌ها تعطیل است.

صلواتی با بیان اینکه از 14 فروردین مترو مجدد بازگشایی می‌شود، خاطرنشان کرد: ساعت کار مترو با بازگشایی مجدد از 7 صبح تا ساعت 15 خواهد بود و هزینه بلیت تک سفره 500 تومان از طریق کارت، 2 سفره 1000 تومان و غیر کارت 600 تومان است.

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.