سرویس: تولیدی » خبر پوششی 13:18 - دوشنبه 16 دی 1392

در نشست مشترک مسئولین بخش بن رود و جلگه مطرح شد:

احداث بندر خشک در اراضی جلگه و بن رود، عقب ماندگی های گذشته راجبران می نماید

اولین نشست شورای اسلامی شهرهای ورزنه و هرند با شعار(توسعه و پیشرفت در گرو اتحاد،همدلی و هماهنگی) در محل دفتر شورای شهر هرند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از هرند: در ابتدای این جلسه جعفری رئیس شورای اسلامی شهر هرند ضمن خوش آمد گویی به مهمانان، هدف ازتشکیل جلسه ی مشترک را بررسی راه کارهای مختلف برای برطرف شدن مشکلات و معضلات بخش های جلگه و بن رود و انعکاس آن به مقامات استان و کشور دانست.

وی ادامه داد: مشکلات بوجود آمده درشرق اصفهان(مناطق جلگه و بن رود) تاثیر سویی برکل اقتصاد، فرهنگ و مسائل اجتماعی مردم داشته و از این بابت همه ی اهالی هرند ناخرسند می باشند که امیدواریم در سایه ی اتحاد و همدلی بتوانیم با انتقال صنایع پاک  و اشتغال زا به این دو منطقه بخشی ازمشکلات و نارسایی ها را جبران کنیم.

نشست شورای هرند و ورزنه

در ادامه حیدری رئیس شورای اسلامی شهر ورزنه اولویت بندی مشکلات را مطرح نمود و اظهار داشت: همه با هم در خصوص انتقال بندر خشک به اراضی میان مرز دو بخش جلگه و بن رود اهتمام جدی داشته باشیم.

سایر اعضاء شورای  دو شهر دیدگاهها و نظرات خود را از جمله نیاز مردم به استقرار پلیس+10، ادارات ثبت احوال وثبت اسناد، بانک مسکن، راهداری و…را از مسئولین استانی خواستار شدند.
همچنین در پایان مصوب شد چنین جلسه ای با حضور آقای دکتر زرگر پور استاندار اصفهان در استانداری تشکیل گردد.

Vater-Mark5-(2)Vater-Mark1-(2)

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.