سرویس: اجتماعی 15:30 - چهارشنبه 04 فروردین 1395

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان:

کاهش ۲۰ درصدی وقوع انواع جرایم در استان اصفهان/ کاهش ۷۰ درصدی تصادفات منجر به فوت

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کاهش ۲۰ درصدی وقوع انواع جرایم و همچنین کاهش ۷۰ درصدی تصادفات منجر به فوت در استان اصفهان خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق؛ سرهنگ حسین حسین‌زاده با اشاره به کاهش وقوع جرم در سطح استان اصفهان نسبت به نوروز سال گذشته اظهار داشت:خوشبختانه مجموع تلاش‌های نیروی انتظامی در استان اصفهان که از نزدیک به دو ماه مانده به نوروز آغاز شده، خروجی خوبی داشته و تا تاریخ 4 فروردین و یک روز مانده به تعطیلات نیمه نخست، در حوزه وقوع جرایم 20 درصد کاهش وقوع جرم را شاهد بودیم.

وی افزود: جرائم خشن نظیر سرقت‌های مسلحانه سرقت به عنف، تجاوزات جنسی، نزاع و درگیری و دیگر جرائم در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش قابل توجهی داشته است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به حوزه ترافیک و تصادفات صورت گرفته بیان کرد: میزان تصادفات منجر به فوت صورت گرفته در بخش درون‌شهری استان نسبت به سال گذشته 100 درصد کاهش داشته است. همچنین تصادفات و در حوزه برون شهری 38 درصد کاهش تصادفات منجر به فوت را داشته‌ایم و به طور میانگین 70 درصد کاهش تصادفات منجر به فوت راه‌ها و شهرهای استان اصفهان داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه تا امروز 4 فروردین حدود 1.5 میلیون نفر در استان اصفهان حضور پیدا کرده‌اند، بیان کرد: در زمینه کشفیات پلیس، 85 درصد از جرایم صورت گرفته توسط پلیس آگاهی کشف شده و میزان قابل توجهی مواد مخدر در سطح استان کشف شده و این میزان نزدیک به یک تن انواع مواد مخدر بوده است.

سرهنگ حسین‌زاده ادامه داد: همکاری بسیار نزدیکی بین نیروی انتظامی و سایر نهادها برقرار بوده و خروجی آن وضعیت مناسبی بوده که با آن مواجه بوده‌ایم.

وی افزود: فرماندهی انتظامی استان اصفهان 100 درصد توان خود را به کار گرفته تا مردم با امنیت و سلامت اوقات خود را بگذرانند و به محل سکونت خود بازگردند.

سرهنگ حسین‌زاده خاطرنشان کرد: هم‌اکنون جمعیت قابل توجهی از مسافران نوروزی در سطح استان اصفهان حاضر هستند و مردم استقبال بسیار خوبی از اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی در تعطیلات نوروزی داشته باشند.

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.