سرویس: سیاسی 15:02 - چهارشنبه 04 فروردین 1395

امیری مطرح کرد:

آخرین جزئیات از تغییرات لیست منتخبان اصفهان در مجلس/ شورای نگهبان باید نتیجه را اعلام کند

سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه مایل هستیم تا تکلیف انتخابات در حوزه انتخابیه اصفهان هرچه سریع‌تر مشخص شود، گفت: شورای نگهبان باید نتیجه را اعلام کند.

به گزارش اصفهان شرق؛ حسینعلی امیری در پاسخ به سئوالی درباره دلیل تأخیر در اعلام نتیجه نهایی انتخابات حوزه انتخابیه اصفهان اظهار داشت: در این باره باید از مسئولان شورای نگهبان بپرسید چون کار در این بخش برعهده شورای نگهبان است.

وی در پاسخ به سئوالی درباره اظهارات شب گذشته سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات مبنی بر اینکه «شورای نگهبان نتایج بررسی‌های خود درباره انتخابات اصفهان را به وزارت کشور ابلاغ کرده و وزارت کشور بعداً نتیجه را به طور رسمی اعلام می‌کند»، گفت: وزارت کشور علاقه دارد هرچه زودتر صحت انتخابات در حوزه انتخابیه اصفهان اعلام شود و انتخابات در این حوزه تعیین تکلیف شود.

سخنگوی وزارت کشور درباره گمانه زنی‌های چند روز گذشته در شبکه‌های اجتماعی پیرامون تغییر  یکی از نمایندگان منتخب اصفهان خاطرنشان کرد: بررسی این موضوع نیز در حیطه وظایف شورای نگهبان است و به این پرسش نیز شورای نگهبان باید پاسخ بدهد. فعلاٌ همه موارد راجع به انتخابات اصفهان در حوزه صلاحیت شورای نگهبان است.

تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.