سرویس: دین و اندیشه 12:01 - چهارشنبه 04 فروردین 1395

مدیر امور رفاه و زائرین آستان قدس رضوی:

روزانه بیش از ۵۰ هزار وعده غذایی بین زائران نوروزی مشهدالرضا(ع) توزیع می‌شود

مدیر امور رفاه و زائرین آستان قدس رضوی گفت: از ابتدای فروردین روزانه 56 هزار وعده غذایی در مبادی ورودی به مشهد مقدس بین زائران و مسافران نوروزی توسط آستان قدس توزیع می شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ حمید حبیبی‌پور، مدیر امور رفاه و زائرین آستان قدس رضوی اظهار کرد: دو ایستگاه صلواتی در ورودی به جاده قوچان جنب فروشگاه نان رضوی و همچنین ورودی از سمت نیشابور روبروی کمپ غدیر، روزانه ۵۰ هزار وعده غذایی صبحانه و ناهار را در بین زائران و مسافران حریم قدس رضوی توزیع می‌کنند.

وی اظهار کرد: توزیع این وعده‌های غذایی تا ۶ فرودین ادامه دارد و زائرین بعلاوه صرف وعده غذایی گرم از بسته‌های متبرک آستان قدس شامل؛ نمک و نبات و برنج نیز بهره مند می‌شوند.

حبیبی‌پور گفت: توزیع صبحانه هر روز از ساعت ۶ تا ۹ صبح و همچنین توزیع بسته‌های متبرک و چاشت شامل کیک رضوی از ساعت ۹ تا ۱۲ و ناهار از ساعت ۱۲ تا ۱۵ در مناطق ذکر شده بین زائران توزیع می‌شود.

مدیر امور رفاه و زائرین آستان قدس رضوی تاکید کرد: این وعده‌های غذایی و همچنین بسته‌های متبرک آستان قدس و چاشت در پایانه مسافربری و ایستگاه راه‌آهن بین زائران تا ۶ فروردین توزیع می‌شود.

حبیبی‌پور بیان کرد: آستان قدس رضوی هر شب ۶ هزار وعده غذایی شام به همراه آب‌جوش و بسته‌های متبرک را در محل‌های اسکان سپاه شامل؛ مجتمع آیه‌ها، حسینیه امام خمینی(ره) نخریسی، سالن ورزشی شهدای غزه، که به‌صورت رایگان در اختیار زائران قرار گرفته توزیع می‌کند.

وی ادامه داد: توزیع دعوت‌نامه مهمانسرای حضرت رضا(ع) همه روزه تا پایان تعطیلات نوروزی برای مسافران و زائران در پلیس راه‌های ورودی به مشهد، ایستگاه راه‌آهن و همچنین فرودگاه شهید هاشمی نژاد بین مسافران و زائران نوروزی توزیع می‌شود.

مدیر امور رفاه و زائرین آستان قدس رضوی با بیان اینکه در لحظه سال تحویل همه زائران بارگاه منور امام رضا(ع) با کیک رضوی پذیرائی شدند، افزود: تا پایان تعطیلات نوروزی بالغ بر یک میلیون و ۵۰۰ هزار کیک رضوی بین زائرین توزیع می‌شود.

دانا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.