سرویس: غیر تولیدی » نقلی 18:26 - دوشنبه 16 دی 1392

وساطت بازیکنان استقلال برای بخشش برهانی

قلعه نویی: خود من دو هزار اشتباه داشتم

سرمربی استقلال نسبت به آرش برهانی موضع آرام تری گرفت و گفت: خود من دو هزار اشتباه داشتم و نگاه باید اصلاحی باشد.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از دانا، امیر قلعه نویی که بعد از پیروزی مقابل راه آهن گفته بود اگر ببینم آرش برهانی به کلمن لگد زده باشد دیگر جایی در استقلال نخواهد داشت امروز نسبت به این بازیکن موضع متعادل تری گرفت و گفت: نگاه باید اصلاحی و عدالت محور باشد و نمیخواهیم ریشه را بزنیم و من قلعه نویی شاید خودم دو هزار اشتباه در 10 سال گذشته داشته باشم اما تلاش کردم که اشتباه هایم را اصلاح کنم و برهانی هم باید همین کار را بکند.

وی ادامه داد: برخی از بازیکنان استقلال پیش من آمدند و گفتند برهانی به تعویضش اعتراض نداشته و بخاطر اینکه میخواهد صدمین گلش را بزند استرس دارد. به هر حا من هم برهانی را دوست دارم و در برخی بازی ها هم که حقش نبوده در ترکیب اصلی قرار بگیرد و باید نظری بازی می کرده خودم ورود پیدا کردم و گفتم برهانی را در ترکیب می گذارم تا او برگردد و به تیم کمک کند.

سرمربی استقلال در مورد اینکه در دربی برای برد بازی خواهد کرد یا نه گفت: ما صدرنشین لیگ هستیم و به لطف خدا و اهل بیت این صدرنشینی را به دست اورده ایم که فاصله تیم ها هم خیلی نزدیک است و من در همه دربی ها برای برد تیمم را به میدان فرستاده ام. ضمن اینکه از رسانه ها می خواهم خیلی دربی را داغ نکنند تا حساسیت مضاعفی نداشته باشد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.