سرویس: اخبار شهرستان 22:12 - دوشنبه 02 فروردین 1395

طرحی مصادف با بهار؛

طرح آرامش بهاری به صورت ویژه در امامزادگان شرق اصفهان اجرا شد

طرح آرامش بهاری به صورت ویژه در امامزادگان شرق اصفهان خصوصا امامزاده میرزین العابدین شهر ورزنه اجرا می گردد.

به گزارش اصفهان شرق، همزمان با نوروز و همزمان با اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه بن رود که از تاریخ 28 اسفند ماه همزمان با سراسر کشور لغایت 15 فروردین ماه سال 95 در حال اجرا میباشد؛ حجت الاسلام رضا صادقی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از نزدیک از روند اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه بن رود بازدید و از عملکرد اداره اوقاف و امور خیریه بن رود و دست اندرکاران اجرای طرح تقدیر کردند.

در طرح آرامش بهاری تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و تقویت باورهای دینی از اهداف کار دنبال شد. اصفهان در اجرای طرح آرامش بهاری یکی از استانهای برتر و ممتاز کشور بوده است و هدف از اجرای طرح آرامش بهاری تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و استفاده از ظرفیت تعطیلات نوروز در تقویت باورهای دینی و مذهبی، ارتقای سطح فکری زائرین و مسافرین نوروزی، تبلیغ و ترویج سنت های اصیل اسلامی در عید و خدمت رسانی مطلوب برای ایجاد رضایت و علاقه مندی زائرین و مسافرین نوروزی بقاع متبرکه می باشد.

با توجه به منویات مقام معظم رهبری که بقاع متبرکه بایستی به قطب فرهنگی تبدیل گردد، طرح آرامش بهاری به صورت ویژه در امامزادگان شرق اصفهان خصوصا امامزاده میرزین العابدین شهر ورزنه اجرا می گردد.

0 (1) 0 (3) 0 (4) 0 (6)

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.