سرویس: اجتماعی 21:21 - دوشنبه 02 فروردین 1395

در نوروز 95؛

خطر از بیخ گوش جوان ورزنه ای گذشت/ رعایت قوانین رانندگی کجای کار است!!

برخورد موتور سیکلت با خودروی پراید منجر به مجروح شدن جوان ورزنه ای شد.

به گزارش اصفهان شرق، در خیابان دکتر بهشتی بر اثر سرعت زیاد موتورسیکلت و عدم کنترل و انحراف به چپ راننده سواری پراید تصادفی رخ داد که منجر به زخمی شدن راننده موتورسیکلت شد.

با حضور به موقع اورژانس 115 ورزنه راننده موتورسیکلت به بیمارستان اصفهان انتقال یافت ولی در این تصادف خسارتی بالغ بر 20 میلیون ریال به پراید و موتورسیکلت وارد شد.

گفتنی است، هر زمان با وقوع حادثه تصادف، چشم ها به سمت برخی کاستی ها و نواقص راه و اورژانس می رود ولی در بسیاری از مواقع آنچه در زیر خط حادثه پنهان است، عدم رعایت قوانین توسط راکبین موتورسیکلت یا خودروهای سواری است که باعث داغدار شدن خانواده یا مجروح شدن افراد خواهد شد.

به راستی مسئولان مربوطه در نیروی انتظامی باید با بیان برخی قوانین و همچنین برگزاری کلاس هایی برای نوجوانان و جوانان در شهرهای کوچک این موضوع را یادآور شوند که رعایت مقررات عاملی در آرامش خانواده هاست و قطعا عدم رعایت قوانین می تواند حوادث دردناکی را برای خانواده های عزیز به همراه آورد که غیر قابل جبران است.

IF

ê

همچنین بخوانید:

2 نظر در مورد “خطر از بیخ گوش جوان ورزنه ای گذشت/ رعایت قوانین رانندگی کجای کار است!!”

  1. یه دوست گفت:

    باسلام وادب شما خبرنگار محترم تاکنون چندبار اززحمات پرسنل نیروی انتظامی گزارش تهیه کرده اید که هربار با بروز هر حادثه انگشت اتهام به سمت سازمانی میگیرید درهمین شهر ورزنه درسال94حدود120ساعت آموزش مسائل ترافیکی فقط در داخل مدارس انجام گرفته است وخوشبختانه تصادفات فوتی درون شهری کاهش صد درصدی در سال94داشته است پس سهم قشر بی توجه و بی مبالات که بنا به نبود سطح فرهنگ از دریافت آموزش محروم شده است بر عهده شما قرار میگیرد که از این وبلاگ وسایر راه ها برای آموزش ترافیکی آنان اقدام نمیکنید باتشکر

  2. ورزنه ای گفت:

    ورزنه آموزشگاه رانندگی موتور سیکلت برای گواهینامه رانندگی ندارد مسولین به فکر باشند

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.