سرویس: غیر تولیدی » نقلی 20:18 - دوشنبه 16 دی 1392

گلایه نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان از برنامه هشت بهشت؛

رابطه جای ضابطه را در برنامه هشت بهشت گرفته است

قرار بر این بود تا برنامه هشت بهشت مکانی برای معرفی نخبه ها باشد اما اکنون رابطه های موجود مانع از رسیدن به اهداف شده است که جای تامل دارد.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از صاحب نیوز، نایب رئیس شورای شهر درجلسه علنی این شورا با گلایه از اینکه قرار بود برنامه تلویزیونی هشت بهشت مکانی باشد برای معرفی نخبه های این شهر در بخش های مختلف گفت:به نظر میرسد حضور در این برنامه رابطه ای شده و آنطور که باید نخبه ها و هنرمندان این کلانشهر در این برنامه حضور پیدا نمی کنند.

احمد شریعتی همچنین از مورد توجه قرار نگرفتن برخی از تذکرات ارایه شده توسط اعضای شورا در جلسه علنی گفته و یاد آور شد: مدتی پیش در رابطه با نا خوانا بودن علائم هشدار دهنده در بزرگراه‌های شهر تذکر داده شد اما باز همچنان شاهد تصادف خودروها و حوادث در اتوبان‌ هستیم و اقدامی در این رابطه انجام نشده است.

وی همچنین به دریافت هزینه‌های متفاوت از سوی سازمان نظام مهندسی اشاره واظهار داشت: به نظر می رسد پروانه‌های ساختمانی و هزینه این پروانه‌ها به صورت فله‌ای و بدون قاعده انجام می‌شود در حالی که سازمان مهندسی باید براساس استعلام برای طبقات مختلف مردم پول دریافت کند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.