اصفهان شرق

دیدار مسئولان استانی و شهری اصفهان با کودکان و نونهالان بی‌سرپرست

کدخبر: 95557
1395/01/01 در ساعت 12:30

به گزارش اصفهان شرق, به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان، دکتر رسول زرگرپور به همراه خانواده، شهردار اصفهان و برخی از مدیران و مسئولین استان در نخستین روز از بهار 95 با حضور در خانه کودکان و نونهالان بی‌سرپرست اعظم وابسته به بهزیستی با کودکان حاضر در این مرکز و کارکنان این مجموعه دیدار و گفت‌وگو کرد.

استاندار اصفهان در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن سال 95 که به فرموده‌ مقام معظم رهبری به نام” اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل” مزین شده است اظهار داشت: سال 94 با فراز و نشیب‌های خود سپری شد و اتفاقات مهمی ازجمله به فرجام رسیدن برجام و برگزاری باشکوه انتخابات در این سال رقم خورد.

زرگرپور افزود: امیدواریم که در سال 95 که به گفته رئیس‌جمهور سال خروج از رکود و ورود به رونق اقتصادی است، تلاش کنیم که به این مهم دست یابیم.

وی با بیان اینکه در 3 سال گذشته نخستین دیدار نوروزی خود را به کودکان بهزیستی اختصاص داده است، افزود: این کودکان نیازمند کمک هستند و هیچ باقیات و صالحاتی همانند پرداختن به این امور نیست و خوشا به حال خیرین که در این مسیر قدم برمی‌دارند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه تحت پوشش قرار دادن کودکان بی‌سرپرست، اجر بالایی دارد گفت: خوشبختانه در استان اصفهان تعداد قابل‌توجهی از خیرین فعالیت می‌کنند که افتخار بزرگی برای اصفهان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فعالیت کارکنان بهزیستی جهاد اکبر است تصریح کرد: زندگی با معلولان ذهنی و حرکتی و غیره عشق به کار می‌خواهد و خوشا به حال افرادی در این مجموعه‌های فعالیت می‌کنند.

زرگرپور به آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: در جامعه آسیب‌های اجتماعی زیادی وجود دارد و آنچه اهمیت دارد این است کودکان معلول این آسیب‌ها هستند و ما موظفیم که در رفع این آسیب‌ها اقدام کنیم.

وی با اشاره به اینکه اقدامات خیرین در این باره می‌تواند اثرگذار باشد اظهار امیدواری کرد که در جمهوری اسلامی ایران آسیب‌های اجتماعی به حداقل برسد.

استاندار اصفهان از همه مردم متدین و خون‌گرم استان خواست که در چنین روزهایی در مجموعه‌های خانه‌های کودکان بی‌سرپرست و خانه‌های سالمندان حضور یابند و سبب شادی این عزیزان شوند.